language

Lapok:

Kreatív highlight_off

Intézmények:

Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) highlight_off

Kapcsolódó szervezetek:
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [7]  Oldalak:   1

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

Másodfokon is nyert a Kreatív újságírója

Ki kell adnia a Médiatanácsnak az országos kereskedelmi tévék hatósági szerződéseit. Erről döntött kedden a Fővárosi Ítélőtábla másodfokon abban a perben, amelyet a Kreatív munkatársa, Csuday Gábor a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) jogvédő szervezet segítségével indított a Médiatanáccsal szemben.

Hogyan lehetne átlátható a reklámpiac?

Az állami hirdetési piaci szereplőinek közpénz-költését nagyon nehéz elszámoltatni, a törvény betűit pedig, sokszor úgy tűnik, mindenki kedve szerint magyarázza. A magyarázkodás és a közérdekű adatok kiadásának megtagadása növeli a gyanút, hogy akár korrupció is lehet a háttérben.

Pert nyert a Kreatív újságírója

Ki kell adnia a Médiatanácsnak az országos kereskedelmi tévék hatósági szerződéseit. Erről döntött szerdán a Fővárosi Törvényszék első fokon abban a perben, amelyet a Kreatív munkatársa, Csuday Gábor a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) jogvédő szervezet segítségével indított a Médiatanáccsal szemben.
Találatok: [7]  Oldalak:   1