language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Intézmények:

Magyar Fejlesztési Bank (MFB) highlight_off

Magyar Fejlesztési Bank (MFB)

A Magyar Fejlesztési Bank Zártkörűen Működő Részvénytársaság (MFB Zrt.), vagy röviden Magyar Fejlesztési Bank a magyar állam tulajdonában lévő, szakosított hitelintézet.

Az MFB Zrt. az állam nevében a Diákhitel Központ Zrt.-ben és a Regionális Fejlesztési Holding Zrt-ben gyakorol tulajdonosi jogokat 

Az MFB Zrt. a következő főbb gazdálkodó szervezetekben rendelkezik tulajdoni részesedéssel: Garantiqa Hitelgarancia Zrt., MFB Invest Befektetési és Vagyonkezelő Zrt.,  MFB-Ingatlanfejlesztő Zrt., MKK Magyar Követeléskezelő Zrt.

Az MFB Zrt. a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt.-ben gyakorol tulajdonosi jogokat.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [6]  Oldalak:   1

Tízszeres áron is hirdetnek az állami cégek a baráti médiában

Egy fillért sem próbálnak megtakarítani az állami cégek, ha reklámról van szó. 5 állami hirdetési forintból 4 a kormánypárti médiafelületeknél köt ki.

Nem a kommunikáción spórol a kormány: másfél év alatt 70 milliárdot égettek el

Másfél év alatt elköltötte szinte a teljes hároméves kommunikációs keretét az állami szféra. A G7 számítása szerint ugyanis 2016 decembere óta az elvileg spórolási céllal életre hívott Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) gigatenderének keretében összesen 69,8 milliárd forintot költöttek el reklámokra, PR-tevékenységekre, rendezvényekre és hasonló dolgokra különböző állami szervezetek. Az utolsó fillérig mindent kormányközeli ügynökségeknél, és ezek között is volt egy, amelyik különösen nagyot tarolt.

A szabad sajtónak ára van. A fideszesnek is. És azt is ön fizeti

Adómilliárdokat töm az állam olyan magánkézben lévő médiumok zsebébe, melyek minden erejükkel megpróbálják alátámasztani a kormánypárt üzeneteit.

Így lett egyeduralkodó a kormány kedvenc ügynöksége: IMG-sztori 2.

Bár a kulcsszereplők makacsul hallgatnak, közvetett forrásokból nagy vonalakban rekonstruálni lehet, hogyan vált az állami hirdetések terén egyeduralkodóvá egy apró reklámcég. A tízmilliárdnyi közpénzt mozgató IMG alapítója néhány éve még hadban állt a Fidesz mögött álló üzletemberekkel, de a 2010-es kormányváltás nagy változásokat hozott, miközben fontos emberek nagy számokkal dobálóztak. Az IMG-történet második része.

Kétharmad jut a Nyerges-rádióknak is

A kormányváltás óta a Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Class FM vitte a rádiós piac állami hirdetéseinek 66 százalékát, míg a szintén Nyerges-közelinek mondott Music FM-nél listaáron 271,7 millió forintott költöttek az állami hirdetők a márciusi indulása óta, amellyel négy hónap alatt a Class FM mögött a második helyre kúszott fel idén a legtöbb állami hirdetéseket kapó rádiók sorában.

Arat az állami tendereken az IMG

Továbbra is zsinórban nyeri az állami megbízásokat az I.M.G. Inter Media Group (IMG) nevű médiaügynökség. A kft. igazgatója szerint sikerük titka a munka és nem a cégtöbbséget tulajdonló első Orbán-kormány alatti MFB-vezér, Patonai Péter.
Találatok: [6]  Oldalak:   1