Helyek: |
|
Intézmények: |
Találatok: [4] Oldalak: 1
Több vasúti munkánál is tartozik alvállalkozóinak Mészáros Lőrinc cége, van, akinek fél éve
Nem csak a GSM-R program kivitelezői nem jutnak pénzükhöz Mészáros Lőrinc cégeitől, de a Püspökladány–Biharkeresztes és a Békéscsaba–Lőkösháza vasútvonal felújításán dolgozó kisvállalkozások közül sem fizettek ki mindenkit, van, aki fél éve vár számlája kiegyenlítésére, másnak összesen több mint 500 millió forintnyi elvégzett munkáról nem állítanak ki teljesítési igazolást – tudta meg a Szabad Európa. Az Építési és Közlekedési Minisztérium szerint részükről már folyamatosak a kifizetések, bár korábban előfordulhatott "lassulás".
Püspökladány-Biharkeresztes vasútvonal felújítása
Homlok Zsolt
Mészáros Lőrinc
Végh Zsolt
Alépítmény-Hálózat Kft
Pharos ’95 Kft.
R-Kord Kft.
Strabag
V-Híd Zrt.
Vasútvill Kft.
2014-2020-as uniós ciklus
állami/önkormányzati szerződések
építőipar
EU
felszámolás - végelszámolás
közbeszerzés
közlekedés
rokonok
vasút
Békés megye
Békéscsaba
Biharkeresztes
Hajdú-Bihar megye
Püspökladány
Rekordot dönt az alföldi vasútvonal: a fideszes győzelmi beszámolóból csupán a lényeg maradt ki
Minden épül, minden szépül, minden a legnagyobb rendben van. Vagy mégsem? Egy Alföldön, síkviszonyok között épülő vasúti fejlesztés lesz az országban valaha épült legdrágább vasútvonal.
A még meg sem jött uniós pénzből építené Mészáros Lőrinc Magyarország legdrágább vasútvonalát
A magyar Helyreállítási Terv egy része biztosan jó helyre kerülne: A V-Híd kilométerenként 4,85 milliárdból korszerűsítené a sík terepen futó Békéscsaba-Lőkösháza vasútvonalat. Ilyen drágán még nem épült Magyarországon vasútvonal.
Mészáros Lőrinc cége és egy Strabag-leány 127 milliárdért újít fel 30 kilométernyi vasútvonalat
Nettó 127 milliárd forintból újul meg egy közel 30 kilométer hosszú vasúti szakasz Békéscsaba és Lőkösháza között, így fajlagos költség tekintetében ez lesz Magyarország legdrágább vasúti beruházása. A munkát a Strabag Rail Kft. és Mészáros Lőrinc egyik cége, a V-Híd Építő Zrt. nyerte el. A vonalon három állomást korszerűsítenek, második vágány is épül, és a teljes villamos felsővezeték-hálózatot korszerűsítik. 2017-ben a kormány még csak nettó 79,4 milliárdot szánt a beruházásra.
Találatok: [4] Oldalak: 1