Lapok: |
|
Intézmények: |
Találatok: [2] Oldalak: 1
Titokzatos milliárdok fűtik a NER-propaganda nehéztüzérségét
Legalább nyolcmilliárd forint érkezett az elmúlt években a kormánypárti influenszereket foglalkoztató, illetve a Fidesz érdekében kampányokat folytató szervezetekhez úgy, hogy az összeg forrásáról semmi sem deríthető ki. Miközben ebből a pénzből olyan hatást gyakorolnak a nyilvánosságra, ami a választás eredményét is befolyásolja. Csak a Megafon egyetlen év alatt kétszer annyi pénzhez jut így, mint amennyi a teljes ellenzék állami kampánytámogatása volt.
Bohár Dániel
Csapó Harold Gábor
Csizmadia László
Deák Dániel
Déri Stefi
Filep Dávid
Kovács István (Alapjogokért)
Rákay Philip
Trombitás Kristóf Keresztély
Aktuális Média Nonprofit Kft.
Civil Összefogás Fórum - Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány
Harold Productions
Kövess minket 2022 Kft.
Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt.
Megafon Digitális Inkubátor Központ Nonprofit Kft.
Szerencsejáték Zrt.
Szövetség a Polgári Magyarországért Alapítvány
klientúra
média
választások - népszavazás
Listaáron több mint egymilliárd forintba került a „Háborúpártiak”-kampány, de nem látszik, mi volt a fedezete
A reklámköltéseket monitorozó Kantar Media adatai szerint 1,066 milliárd forintból valósította meg az ellenzéki politikusokat háborúpártinak beállító kampányát a Civil Összefogás Fórum (illetve a mögötte álló jogi személy, a CÖF–CÖKA) cége, a Kövess minket 2022 Kft. a nyáron – tudta meg a 24.hu.
Találatok: [2] Oldalak: 1