language

Lapok:

Intézmények:

Network 360 Kft. highlight_off

24.hu

A 24.hu mögött álló Central Médiacsoport Zrt. Magyarország egyik vezető médiavállalata. 2014-ben Varga Zoltán vállalkozó megvásárolta a finn tulajdonú Sanoma Media Budapest Zrt.-t. A Cégbíróság 2014. augusztus 31-i hatállyal Central Médiacsoport Zrt. néven jegyezte be az új onine és print médiavállalatot. 2018. május 15-től Mészáros Kinga vette át Varga Zoltántól a Central Médiacsoport vezérigazgatói feladatait. A tulajdonos, Varga Zoltán ettől kezdve az igazgatóság elnökeként vesz részt a munkában. A 24.hu-t a Central Digitális Média Kft. adja ki, a portál főszerkesztője Szigeti Péter.

A 24.hu mögött álló Central Médiacsoport Zrt. Magyarország egyik vezető médiavállalata. 2014-ben Varga Zoltán vállalkozó megvásárolta a finn tulajdonú Sanoma Media Budapest Zrt.-t. A Cégbíróság 2014. augusztus 31-i hatállyal Central Médiacsoport Zrt. néven jegyezte be az új onine és print médiavállalatot. 2018. május 15-től Mészáros Kinga vette át Varga Zoltántól a Central Médiacsoport vezérigazgatói feladatait. A tulajdonos, Varga Zoltán ettől kezdve az igazgatóság elnökeként vesz részt a munkában. A 24.hu-t a Central Digitális Média Kft. adja ki, a portál főszerkesztője Szigeti Péter.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [8]  Oldalak:   1

Turisztikai támogatások: 70 milliót kapott a Kitörés túra szervezője

Újabb turisztikai támogatásokat hívott vissza a kormány azt követően, hogy nagyjából fél évvel ezelőtt 56 milliárd forint támogatást vont el az ágazatból. A Magyar Turisztikai Ügynökség szárnyai alá tartozó állami cég nemcsak elvett, adott is támogatást, például Csányi Sándor, Hernádi Zsolt és Garancsi István cégének. A második világháborús budai kitörési kísérletre emlékező túrákat szervező Hazajáró Honismereti és Turista Egylet „bakancsos turistaházat” létesít 70 millió forint vissza nem térítendő állami támogatásból.

Bőven egymilliárd fölé csúszhat az augusztus 20-ai tűzijáték ára

Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója szerint Európa legnagyobb fény- és tűzijátékát szervezik meg, amely a dunai rakpartok több mint négy kilométeres szakaszán lesz látható. Az ára is ehhez mérhető: az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerbe nemrég feltöltött dokumentumokban található szerződéstervezetben a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) nettó 1,3 milliárd forintos becsült árral számolt.

Így szórtak el 5 milliárdot Rogánék kommunikációra

Még 2016 augusztusában írta ki azt a tendert a Rogán Antal vezette Nemzeti Kommunikációs Hivatal, amit 1 forint becsült értékkel hirdettek meg, és időközben 5,045 milliárd forintra kerekedett a most megjelent összegzés szerint.

Még több alvállalkozó kellett Rogánék 1,5 milliárdos reklámkampányához

A Rogán Antal vezette Nemzeti Kommunikációs Hivatal megint módosított egy korábban már elbírált közbeszerzésen, amelynél az udvari beszállítók, a Network 360 Reklámügynökség Kft. és az Affiliate Network Kft. lettek a befutók. A projekt tavaly januártól az idei év végéig tart, kis híján 1,5 milliárd forintért támogatják meg reklámokkal az állampapírok értékesítését. A kedvezményezett az Államadósság Kezelő Központ Zrt. (ÁKK).

Rogán év végi hajrája: még 7 milliárddal olajozzák a kormánypropagandát

Újabb több mint 7 milliárd forintot költhet az adófizetők pénzéből a Nemzeti Kommunikációs Hivatal kormányzati kampányra. Ez már a hatodik etapja lesz az „állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására” szóló – az országot ellepő plakátok alapján praktikusan menekültellenes és sorosozó – kampányfolyamnak. A sorozatra összesen csaknem 20 milliárd forintot költött már a Rogán Antalra bízott állami propagandagépezet tavaly november óta.

LMP: 100 millió jutott Széles Gáborékhoz a paksi pénzekből

Szél Bernadett, a Lehet Más a Politika képviselője Facebook-bejegyzésben tett közzé újabb adatokat arról, hogy a Paks 2-projektcég hogyan költekezett a médiában. Az LMP honlapjára feltöltött táblázat szerint Széles Gábor cégei, az Echo Tv és a Magyar Hírlap kiadója összesen 100 millió forintot kaptak reklámokra és tájékoztató kiadványokra az MVM Paks II. Zrt.-től.

680 millióért készültek reklámfilmek a budapesti olimpiáról

A Momentum Mozgalom kikérte az olimpiai pályázatért felelős Budapest 2024 Zrt.-től a cég összes szerződését. A párttá alakuló szervezet azonban csak egy listát kapott a partnerek nevével, a szerződések tárgyával és összegével, magukat a szerződéseket nem, ezért a Momentum pert indít. Arra kíváncsiak, pontosan mire költi a cég a pályázat előkészítésére szánt 15 milliárd forintot.
Találatok: [8]  Oldalak:   1