language

Lapok:

444

Az online lapot 2013. április 29-én alapította Uj Péter, az index.hu egykori főszerkesztője több volt munkatársával együtt. Uj jelenleg is a portál főszerkesztője.  A 444 tulajdonosa és kiadója a Magyar Jeti Zrt., amelynek Kardos Gábor a vezérigazgatója, operatív vezetője Fenyő Balázs István. A 444 liberális, erőteljesen kormánykritikus internetes portálként definiálja önmagát, sokszor humoros és önirónikus tartalmakkal. 2014-ben az Open Society Foundation-től 10 millió forintos támogatást nyertek el, amiből 14! nevű választásfigyelő mobilos alkalmazást fejlesztették. 2017 óta adományokkal is lehet munkájukat segíteni. 

Támogasd a sajtóadatbázis fenntartását rendszeres adományoddal,

hogy a korrupciós ügyek ne tűnjenek el a süllyesztőben!

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [1842]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Hadházy szerint Orbán honvédségi géppel ment nyaralni Horvátországba

„A miniszterelnök továbbra is az állami ("honvédségi") luxus jettel jár nyaralni. Nem hittem, hogy 35 százalékos infláció, többszörös energiaár emelés, benzinhiány, masszív adóemelés idején is meg meri csinálni, de a repülő jeladója nem hazudik” - írja Hadházy Ákos független parlamenti képviselő.

Éppen Mészáros Lőrinc fontos emberével találkozott az ipari minisztérium felső vezetése

A Várban tüntettek tegnap este amiatt, hogy Novák Katalin aláírta a kata módosításáról szóló törvényt, amikor a szervező momentumosok megtudták, hogy Palkovics László pár száz méterrel arrébb a 21 nevű étteremben van. Ahogy megírtuk tegnap, oda is mentek egy futárral, hogy Palkovics magyarázza meg neki, miért lehetetlenítik el a katát. A miniszter azt mondta, hogy ezt megtették már többször, és most zavarják az étterem többi vendégét, de kipréseltek belőle egy időpontot, amikor fogadja majd a futárt, erre kezet is ráztak.

Nem árulja el a Magyar Turisztikai Ügynökség, hogy mennyibe kerül Európa legnagyobb tűzijátéka

Hiába fordult közadatigényléssel a Párbeszéd az augusztus 20-i tűzijátékot szervező Magyar Turisztikai Ügynökséghez (MTÜ), a kormányzati szerv nem adott választ a kérdésre, azzal a hivatkozással, hogy az infotörvény alapján „a közfeladatot ellátó szerv feladat- és hatáskörébe tartozó döntés meghozatalára irányuló eljárás során készített vagy rögzített, a döntés megalapozását szolgáló adat a keletkezésétől számított tíz évig nem nyilvános.”

Végtelenül elnéző a médiahatóság, amikor a Spirit FM-et kell frekvenciához segíteni

Július 6-án hosszú cikkben számoltunk be arról, hogy a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) az egyik legértékesebb fővárosi frekvencia, a 92,9 FM-re kiírt pályázat során sorozatosan olyan döntéseket hozott, amik a médiatörvényt több ponton megkerülő Spirit FM műsorszolgáltatóját segítették hozzá a jogosultsághoz.

Kártérítési pert nyert a MOL a horvát állammal szemben

Egy washingtoni kereskedelmi bíróság szerint a horvát állam megszegte a MOL-lal kötött szerződését, és ezért közel 100 milliárd forint kártérítést köteles fizetni. Az ítélet szerint nem elfogadható, hogy a horvátok azért álltak el egy megállapodástól, mert egy zágrábi ítélet szerint Hernádi Zsolt lefizette Ivo Sanader miniszterelnököt.

A saját médiatörvényét is kijátszotta a hatalom, hogy bebetonozhassa a Németh család rádióját

Minimum 10 évig az ATV-körhöz tartozó Spirit FM sugározhat az egyik legértékesebb fővárosi rádiófrekvencián, a 92,9-en. A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság mindent megtett annak érdekében, hogy a jogosultság a Klubrádióról a Németh család érdekeltségére szálljon át. A történet jó példa arra, hogy a hatalom, ha érdekei úgy diktálják, a saját jogszabályait is kész megkerülni.

A Posta siófoki üdülőjét is az a cég vette meg, amelynek tulajdonosát Hadházy Ákos több szálon össze tudta kötni

Újabb nagy értékű ingatlanról, ezúttal a Posta volt siófoki üdülőjéről derült ki, hogy megvásárolta a veresegyházi Lotharidesz Balázs egyik cége - számolt be a Facebookon Hadházy Ákos.

Három hónappal a választások után elárulta a szerb posta, hogy ki gyűjtötte be a vajdasági levélszavazatokat

A vajdasági Szabad Magyar Szó márciusban írta meg, hogy olvasóik szerint a Vajdasági Magyar Szövetség aktivistái gyűjtik be a magyarországi levélszavazatokat. Akkor erről a saját szemünkkel is meg akartunk győződni, videót is készítettünk a minimum aggályosnak mondható gyakorlatról.
Találatok: [1842]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>