language

Lapok:

444

Az online lapot 2013. április 29-én alapította Uj Péter, az index.hu egykori főszerkesztője több volt munkatársával együtt. Uj jelenleg is a portál főszerkesztője.  A 444 tulajdonosa és kiadója a Magyar Jeti Zrt., amelynek Kardos Gábor a vezérigazgatója, operatív vezetője Fenyő Balázs István. A 444 liberális, erőteljesen kormánykritikus internetes portálként definiálja önmagát, sokszor humoros és önirónikus tartalmakkal. 2014-ben az Open Society Foundation-től 10 millió forintos támogatást nyertek el, amiből 14! nevű választásfigyelő mobilos alkalmazást fejlesztették. 2017 óta adományokkal is lehet munkájukat segíteni. 

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [1732]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Kétszer kétmillió forintot és birkapörköltet kért ügyfelétől egy korrupt ügyvéd

Korrupció miatt indult eljárás egy szolnoki ügyvéd ellen a Központi Nyomozó Főügyészség sajtóközleménye szerint. Miután 2011-ben megkereste őt egy férfi, akinek a lánya ellen közúti baleset okozása és segítségnyújtás elmulasztása miatt indult büntetőeljárás, az ügyvéd azt ajánlotta neki, hogy kétmillió forintért cserébe elintézi, hogy ne vegyék el a lánya jogosítványát, és csak pénzbüntetést kapjon.

A legkínosabb információkat takarta ki a Fudan-iratokból a kormány

Úgy hozta nyilvánosságra a közpénzből épülő Fudan Hungary Egyetemről szóló terveit az Orbán-kormány, hogy az iratokból kizárólag a számára kellemetlen, politikailag érzékeny információkat takarta ki - derítette ki a Direkt36.

Boldog István EU-s pályázatokról ad tájékoztatást polgármestereknek

Pazar posztot rakott ki Facebookra Boldog István fideszes országgyűlési képviselő. Arról a Boldog Istvánról van szó, akit az ügyészség a kabinetfőnökével, Fehér Petrával és másik hét emberrel együtt tavaly decemberben vádolt meg hivatali vesztegetés elfogadása és az uniós pályázatok befolyásolása miatt.

Továbbra sem válaszolnak a kérdésekre Orbán római útjáról

A párbeszédes Szabó Tímea arról kérdezte írásban a honvédelmi minisztert, hogy megírtuk, hogy Orbán Viktor családjával együtt Rómába utazott egy, a honvédség tulajdonában álló repülőgéppel: Horvátországból utazott el és érkezett meg a miniszterelnök, ahol magáncélú programot bonyolított.

Hiába tiltakozott az önkormányzat a túlméretezett lakóház ellen, a kormány elintézte, hogy még nagyobb lehessen

A XIII. kerületben, a Népfürdő utca-Bodor utca-Jakab József utca-Dagálysétány utca által határolt telken egy olyan épületet akartak felhúzni, ami szembement a kerület építési szabályzatával, mivel jóval nagyobb lett volna, mint ami korábban állt ott. A nagy tömegű lakóház koncepciótervét idén májusban a Kerületi Tervtanács sem támogatta, ezért új terv készítését kérte a tervezőtől.

Az állampárti propaganda tette sokszoros milliárdossá a rejtőzködő Balásy Gyulát

Vannak-e még Mészáros Lőrincek, akiknek úgy bejött a Fidesz-kormányzás, mintha hetente lenne ötösük a lottón? Vannak, róluk indítunk egy sorozatot. Itt van például B., aki pár év alatt a 85. leggazdagabb magyar lett, bár ezt megpróbálja eltitkolni. Balásy Gyula története tökéletesen mutatja meg, hogy az állampárt hogyan számolta fel a versenyt és játszott ki rengetegszer 10 milliárd forintot a kiválasztott cégnek, óriási haszonhoz juttatva ezzel az egyedüli tulajdonost.

Ez az alapítványba rejtett gyártelep került elő Hadházy Ákos és Tóth Csaba zuglói vitáján

Az amúgy sem baráti beszélgetésen a hangulat akkor vált dermesztően feszültté, amikor Hadházy arról az alapítványról kérdezte Tóth Csabát, amit a szocialista képviselő bizalmasai hoztak létre 2012-ben Zalaegerszegen. Tóth igyekezett elintézni annyival, mindehhez semmi köze, és próbálta elterelni a szót, pedig az Első Lépés Inkubátorház Alapítvánnyal egy olyan 26 ezer négyzetméteres gyártelepet vettek meg, amire később Tóth Csaba cégének jegyeztek be vételi jogot.

Lemondott az AJTK több vezetője is, mióta a Direkt36 megírta, hogyan szórták a közpénzt az intézetnél

Lemondott az Antall József Tudásközpont (AJTK) teljes, háromtagú felügyelőbizottsága, valamint a kuratórium elnöke, Nógrádi György, a kormánypárti médiában rendszeresen szereplő biztonságpolitikai elemző. Az érintettek megerősítették lemondásukat a Direkt36-nak.
Találatok: [1732]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>