language

Intézmények:

AKA Zrt. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [10]  Oldalak:   1

A kopóréteg alatt. Koncesszióban szinte a teljes magyar gyorsforgalmiút-hálózat

A frissen életbe lépett, 35 évre szóló autópálya-koncesszióról azt lehet biztosan tudni, hogy szinte semmit nem tudni róla. Annyit azért igen, hogy ez 2023-ban már 229 milliárd forintba fog kerülni az országnak.

Több mint 1200 kilométernyi autópályáról mond le szeptembertől a magyar állam

A Magyar Közút üzemeltetése alatt mindössze 291 kilométernyi gyorsforgalmi út marad.

Több mint ezer kilométernyi autópálya kerül ki a magyar állam keze alól

A kormány által korábban kiírt koncessziós eljárás eredményeképpen 1237 km gyorsforgalmi útszakasz üzemeltetési feladatát adja át az állam szeptember 1-től – írja a Magyar Közút Nonprofit Zrt. közleményében.

Aszfaltbetyárok

A birtokunkban lévő Strabag-dosszié - amellett, hogy betekintést enged a tiltott pártfinanszírozás módszertanába - a 2002 óta tartó időszak politikatörténetét is új megvilágításba helyezi.

Csak a GVH-tól tartott a Strabag

A Heti Válasz eheti számában arról ír, hogy a sztráda- és metróépítések mögött pitiáner üzleti lökdösődés állt, ahol az SZDSZ a Strabag, Medgyessy Péter volt kormányfő pedig más (például orosz) lobbicsoportok érdekeit képviselte.

Liberális internacionálé?

"Az SZDSZ tele van korrupciós ügyekkel" - nyilatkozta 2004-es miniszterelnöki hattyúdalában Medgyessy Péter. Gyurcsány Ferenc lapzártánkig nem mondott hasonlót, ám a véletlen(?) úgy hozta, hogy az elmúlt másfél hétben az SZDSZ-hez közel eső ügyletekben indult nyomozás, illetve keletkezett médiazaj.

Strabag-ügy: Kemény pénzek, puha szabályok

Az osztrák Profil című hetilap újra tárgyalja azt a két évvel ezelőtt több fórumon is tagadott - illetve részben cáfolt - vádat, hogy a Strabag építőipari konszern állami megbízásokért cserébe pénzt adott magyarországi pártoknak.

Osztrák belügy a magyar pártok támogatása?

Újabb részleteket közölt az osztrák Profil című újság arról, hogy állítása szerint a Strabag cég több millió euróval támogatta a magyar pártokat különböző építési megbízásokért.

Utánam az utódom

Versenyellenes privatizáció, magánmonopólium-építés - továbbra is Kóka János exminiszter receptje érvényes a hazai sztrádaiparban. Az M5-öst üzemeletető AKA Zrt. minapi eladásának közvetett haszonélvezője az a Getronics Kft. lehet, amely az SZDSZ-elnök sógorának vitorlás- és szépségversenyeit pénzeli.

Miért kell mennie Kókának?

Uniós botrányt előzött meg Kóka János azzal, hogy bejelentette távozását a gazdasági tárca éléről, illetve hogy lefújta az M5-ös autópályát üzemeltető AKA Zrt. privatizációját - értesült a Heti Válasz.
Találatok: [10]  Oldalak:   1