language

Kulcsszavak:

állami / önkormányzati vállalat highlight_off

Intézmények:

Magyar Idők (újság) highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [3]  Oldalak:   1

A választás előtti napokban a Magyar Időkben és a Magyar Hírlapban hirdetett a CÖF az MVM-támogatásból

Az áprilisi országgyűlési választás előtt 5-5 alkalommal jelentették meg a “Kufárok, a haza nem eladó!” üzenetű hirdetést a két kormányközeli lapban összesen 2,2 millió forintért. Emellett gyártattak két ilyen feliratú molinót is 1,3 millió forintért, amiket a CÖF elnöke, Csizmadia László cégének egyik épületére tettek ki.

A paksi atomerőmű reklámozására 2,2 milliárd forintot költöttek az elmúlt két évben

2016-ban a reklámköltések közel 60 százaléka, 2017-ben már a 87 százaléka került kormányközeli médiacégekhez. De tavaly már kapott pénzt az MVM leányvállalatától a Népszava kiadója és az ATV is.

Teljesen irracionálisan költ el milliárdokat az állam a sajtóban

A hasonló tematikájú lapok közül gyakran a legkisebb példányszámúnak jut a legtöbb állami hirdetés. Ez derül ki a 2017-es éves beszámolók és a tavalyi állami reklámköltések összevetéséből. A számokból egyértelműen látszik, hogy semmit nem számít, hány emberhez jut el az üzenet, csak az a fontos, hogy kinél költik el a milliárdokat.
Találatok: [3]  Oldalak:   1