language

Lapok:

atlatszo.hu highlight_off

Intézmények:

KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft. highlight_off

atlatszo.hu

2011-ben alapított, független oknyomozó online-újság, mely a közélet tisztaságáért és közpénzekkel történő gazdálkodás átláthatóságáért küzd. Kiadója az Átlátszó.hu Közhasznú Nonprofit Kft, melynek ügyvezetője Bodoky Tamás. Munkájukat közadakozásból finanszírozzák, magánszemélyektől várnak adományokat függetlenségük megtartása érdekében. Alapítványuk az ÁtlátszóNet alapítvány.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [3]  Oldalak:   1

Tízmilliókkal támogatta egy közpénzből működő alapítvány Zoób Kati amerikai divatbemutatóját

Titkolja a külügy, hogy mire költik a magyar állam százmillióit Finkelstein “gyermekei” az Egyesült Államokban – írtuk az év elején. Akkor azt szerettük volna megtudni, hová folyik el a magyar állam több, mint 2 milliárd forintja, amelyet a Magyar Foundation of North America (MFNA) nevű nonprofit szervezetnek utalt ki az elmúlt években – az Átlátszó jelenleg is pereli a Külgazdasági- és Külügyminisztériumot (KKM) ezeketért az adatokért. A költségek egy része ugyanakkor most kiderült: a szervezet 120 ezer dollárt (mintegy 33 millió forintot) fordított egy divatbemutatóval összekötött eseményre, amelyet Magyarország washingtoni nagykövetségén rendeztek meg.

Csabdiban épít passzív házat a Vízügyi Főigazgatóság; zárt körben szétosztott milliárdok foglalkoztatásra

Komoly csalódást okozott a múlt hét azoknak, akik kedvelik a Miniszterelnökséget vezető miniszter diktálta tempót, amikor csak úgy röpködnek az uniós százmilliárdok. A múlt hét mindössze 115 pályázati döntést, értékben 6,6 milliárdot hozott. De nem kell aggódni, még nem értünk a forrásallokációs rally végére, nem a kiosztható pénz fogyott el, talán csak a pályázati értékelők és más közreműködők motivációja mérséklődött.

Az államnak százmilliós bukás, Zoób Kati cégének bombaüzlet az állami divatmárka

Négy év alatt, ha nem is holt hamvába, de éppen csak vegetál az “állami divatmárka”, amit a megváltozott munkaképességűeket foglalkoztató állami cég, a KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft. és a divattervező Zoób Kati közösen jegyeznek. A divattervező cége a bemutatott szerződés alapján jelenleg mintegy havi 4,5 millió forinthoz jut a projektben. Eddig összesen közel háromszázmillió forintot költöttek – ebből körülbelül 255 millió forintot Zoób cége kasszírozhatott -, de mindössze 129 millió forint árbevételt értek el az “Attitude” néven futó saját márkával.
Találatok: [3]  Oldalak:   1