language

Helyek:

Budapest highlight_off

Lapok:

Szabad Európa highlight_off

Szabad Európa

A Szabad Európa Rádió 1993 végéig üzemelt. 27 évvel később, 2020 szeptemberében indult el újra a médium, de az új korszaknak megfelelően már nem rádióként, hanem online multimédiás szolgáltatásként (hírek, cikkek, audio podcastok és videós tartalmak) üzemel Szabad Európa néven.(Wikipédia)

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [27]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

Lakóházat, parkolót, autókereskedést is kiüríttetne Lázár János minisztériuma a Déli Körvasút miatt

Újbuda önkormányzata pontokba szedte, miért ellentétes a hatályos környezetvédelmi engedéllyel, amire az Építési és Közlekedési Minisztérium, valamint Mészáros Lőrinc cége, a V-Híd készül.

Tavaly 90, idén 80 százalékos kedvezményt kap Rogán barátjának cége a Belvárosban

Idén is jelentős kedvezménnyel rendezheti meg az V. kerületi fideszes polgármester döntése alapján a Fideszhez köthető AVB Kft. a két belvárosi karácsonyi vásárt. A kedvezmény mértéke különösen szembetűnő, ha összehasonlítjuk, mennyit kér a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő egy sokkal kisebb léptékű, hasonló rendezvényért. Cikkünk frissült az önkormányzat közleményével.

Szembement a kormányhivatal és a nemzeti park egy beruházóval: nem lesz új lakópark a budai hegyekben

A kormányhivatal nem adta ki a környezetvédelmi engedélyt, így az építési engedélyezési eljárás már el sem indítható a budai zöldövezet egyik tervezett lakóparkjára. A budapesti, XII. kerületi ügyről korábban a Szabad Európa is beszámolt. A beruházást kifogásoló civilek szerint a részben erdős, fás kerületben már így is túl sok az építkezés, ezek miatt évente átlagosan 450-500 fa kivágására kérnek engedélyt.

Hatalmas, „létfontosságú katonai beruházásra” készül a kormány Budapest belvárosában az ukrán háborúra hivatkozva

Egy kormányrendelettel katonai célú beruházássá minősítette át a kormány az ukrán háborúra hivatkozva a Déli Körvasút építését, amelynek a bíróság már kétszer visszadobta a környezetvédelmi engedélyét.

Csúszásban lévő beruházások,110 milliárd forintnál több közpénz Mészáros Lőrinc cégeinek – előlegként

Az Építési és Közlekedési Minisztérium válaszolt közérdekű adatigénylésünkre.

Az évszázad túlárazott vasútépítése lehet a Déli körvasút kivitelezése

Az állam 338 milliárd forintért kívánja Mészáros Lőrincékkel bővíteni a vasúti pályát Budapest déli részén. A becsült piaci ár 30–50 milliárd lenne a munkára. Malmőben ennyi pénzből alagutat fúrtak a város alá, és ott vezették el a vonatokat. Bécsben a főpályaudvar jött ki annyiból, mint néhány kilométernyi vasúti pálya a magyar államnál.

Lépett a kerület, mert nagy múltú budai sportpályát érinthet az állami ingatlanok eladási hulláma

A II. kerületi MSZP-s polgármester a sajtóban megjelent hírek után úgy döntött, hogy helyi védelem alá helyezi a pasaréti Pénzügyőr sportpályát. A kerületi Fidesz-frakció vezetője, aki nemrég lett a Pénzügyőr Sportegyesület elnöke, tagadta az eladásról szóló híreket, közölte, hogy megmarad a sportpálya.

Szűk körben hirdeti több száz milliós eladó ingatlanjait a belvárosi önkormányzat

Több mint kétmilliárd forintért árul saját ingatlanokat a Budapest egyik legdrágább területének számító területen Belváros-Lipótváros Önkormányzata. A kerületi ellenzék szerint az értékesítésre váró ingatlanok hirdetését az önkormányzat nem teszi közzé elég széles körben, így szerintük könnyebb baráti kézbe juttatni. A testület ellenzéki frakciója ezért saját maga adott fel hirdetést egy nagy ingatlanértékesítő oldalon.

Ugyanazok a cégek nyerik a zöldterület-gondozásra kiírt tendereket a fővárosi kerületek felében

Ahol pedig nem, ott az önkormányzat saját cége végzi a munkát. Szakmai tudás, évek alatt kiépített eszközpark, politikai kapcsolatok, versenytársak nélkül vagy álversenytársakkal megpályázott tenderek: ezek a nem a piaci szférában elért üzleti siker titkai Magyarországon.
Találatok: [27]  Oldalak:   1 2 3   >  >>