Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

EchoTV highlight_off
Találatok: [43]  Oldalak:   <<  <  1 2 3 4 5   >  >>

Tavaly 12 milliárdot költött sorosozós reklámkampányokra a kormány

A 2017-es első és második nemzeti konzultációhoz több részletben rendelt a Miniszterelnöki Kabinetiroda hirdetéseket bő 12 milliárd forint értékben. Az összegből közel 4 milliárd forint Mészáros Lőrinc médiacégeihez került, de más NER-közeli vállalkozók is jól jártak a propagandakampányokkal. Kikértük és mutatjuk az egész éves részletes adatokat, melyekért Rogán hivatala összesen 114 ezer forint költségtérítést kért az Átlátszótól.

Vazallusnak való vidék? – Tállaitól Mészárosig

A magyar társadalom feudalizálódását jelzi, hogy egyre több vidéki térség hűbérbirtokká válik: fideszes politikusok szinte a magukénak tekintik. Kivételezett helyzetük a kormányzásának 13. évére készülő Orbán Viktor kegyétől függ, így alattvalói áhítattal tekintenek rá, közben a helyieknek bizonygatják, hogy ennek az udvari kapcsolatnak a révén tudnak sok mindent kijárni. A HVG összeállításának első része.

Júliustól októberig 4,9 milliárd forintot költött propagandára a kormány

1,3 milliárd forint volt az Erzsébet-táborok reklámozása, 489 millió a vizes vb kampánya, 846 millióért jelentek meg PR-cikkek a kormányzati intézkedésekről, és 2,3 milliárd ment el a Soros-terves hirdetésekre. Mészáros Lőrinc médiacégeinél összesen 1,24 milliárd forint landolt ezekből a kormánykampányokból, de Tombor András, Habony Árpád, és Andy Vajna cégei is jól jártak. Az adatokért megint költségtérítést kért tőlünk a Miniszterelnöki Kabinetiroda.

A Közérdekvédelmi Központ közzétette a paksi bővítés előkészítése során kötött szerződéseket

A Közérdekvédelmi Központ honlapján nyilvánosságra hozta az MVM Paks II. Zrt. 2014-ben, 2015-ben és 2016-ban kötött szolgáltatási és beszerzési szerződéseit, mivel azokat továbbra sem tette hozzáférhetővé az atomerőmű bővítéséért felelős állami vállalat.

Az Echo TV a Nap TV egykori székházába, a vizes vb-t szervező cég a Margitszigetre költözik

A Bp2017 Kft. a Margitszigetre költözteti irodáit. Korábban a Nap TV régi székhelyét bérelte a cég az Angol utcában, ám azt az ingatlant Mészáros Lőrinc megvette Gyárfás Tamástól, és most “megszűnt a bérleti szerződés”.

Kapaszkodjon! A Fidesz mindennek elhordta az Echo Tv szponzorát

A címben foglalt állítást úgy kell érteni, hogy a Fidesz először nyilvánosan megtámadta az Épkar Zrt.-t, majd miután a cég feltűnt a Mészáros Lőrinc-féle tévé szponzori karában, szent lett a béke. „Hogyan szedjünk védelmi pénzt, ha hatalmon vagyunk?” című rovatunk jelentkezik.

Matolcsy pénzéből futotta Bayer Zsolték műsorának könyves kiadására

Az Echo TV Háttér-kép című beszélgetős műsorának legmagvasabb gondolatait tartalmazó könyvének kiadását is támogatásra méltónak találta az MNB-féle alapítvány.

Rejtély, hogy kinek jó üzlet Mészáros épületszerzése

A korábbinál jóval nagyobb székházba költözhet az Echo TV, új székhelye a Nap TV egykori központja lehet. Nagy kérdés, hogy az üzlet kinek és miért éri meg, Mészáros ugyanis jóval olcsóbban vehetne e célra megfelelő ingatlant, Gyárfás épülete pedig egyszerű irodaházként eladva többet hozhatna a kasszába.
Találatok: [43]  Oldalak:   <<  <  1 2 3 4 5   >  >>