language

Lapok:

economx.hu (napi.hu) highlight_off

Intézmények:

Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) highlight_off

economx.hu (napi.hu)

Az Economx (korábban Napi.hu) önmagát függetlenként definiáló üzleti és pénzügyi hírportál. 100%-os tulajdonosa az Indamedia Network Zrt.

Eredetileg a Napi Gazdaság újság honlapja volt www.napigazdaság.hu domainnéven. 2011 áprilisától megújult külsővel jelent meg. Új funkciója lett a real time tőzsdei részvényárfolyam-szolgáltatás. 2013 augusztusában, a Napi Gazdaság tulajdonosváltásakor (és Magyar Időkké alakulásakor) levált a nyomtatott lapról és önálló szerkesztőséget alakított, a kiadócég tulajdonosa a Spéder Zoltán-féle CEMP lett. 2023. szeptember 8-tól Economx néven működik. Az Economx kiadója a www.napi.hu Online Kft., melyet az Indamedia Network Zrt.-n keresztül Ziegler Gábor és Vaszily Miklós tulajdonolnak 50-50%-ban.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [5]  Oldalak:   1

A Miniszterelnökség túlárazás miatt megsemmisítette a Nemzeti Kommunikációs Hivatal közbeszerzését

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal eredménytelennek minősítette a Nemzeti Kastélyprogram és Nemzeti Várprogram kommunikációjára kiírt közbeszerzését azért, mert az eljárást ellenőrző miniszterelnökségi főosztály súlyos jogsértést - túlárazást - tárt fel az eljárással kapcsolatban. Drágán dolgoztak volna a New Land és a Brightly kommunikációs ügynökségek, a számlát pedig uniós forrással finanszírozták volna.

Jön az új kormányzati lakossági kampány

A kormányzati kommunikációt lebonyolító három cég, a New Land Media Kft., a Lounge Design Kft. és a MyAd Marketing Kft. nettó 259 milliós munkát kapott a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól.

A meghökkentő plakátokat készítő céggel dolgozik az MNB

A bankjegycsere programjának kommunikációját is a New Land Media Kft.-re bízta az MNB, a cég szerződésben áll a Nemzeti Kommunikációs Hivatallal, és részt vesz az 1956-os emlékévhez kapcsolódó kampányban is.

Ki nem találná, mire költ a kormány 1,6 milliárdot

Újabb komoly közbeszerzést nyert el a HG 360 Reklámügynökség a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól, a cég ezúttal a kormányablakokat népszerűsítheti.

Így költik a bevándorlós kampányszázmilliókat - versenyről szó se lehet

A júniusi belföldi, bevándorlós kampányhoz hasonlóan a szeptemberi kampány hirdetési feladatainak ellátására is hirdetmény nélküli, egyajánlatos közbeszerzést követően szerződött a Miniszterelnökség, illetve a Nemzeti Kommunikációs Hivatal a HG 360 Kft.-vel, ismét 380 millió forintért.
Találatok: [5]  Oldalak:   1