language

Kulcsszavak:

elfogultság highlight_off
kampányfinanszírozás highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [8]  Oldalak:   1

Tényleg a Fidesz bunkósbotja az Állami Számvevőszék?

A Jobbikkal szembeni kemény fellépés után most a Momentumot és a Párbeszédet jelentette fel az Állami Számvevőszék költségvetési csalás gyanújával, mivel nem tudta a meghatározott időben vizsgálni a kampányköltéseiket. A két párt hibázott, ám az eset miatt az ÁSZ-t újra azzal vádolják, a Fidesz érdekét szolgálja. Az ÁSZ visszautasítja, hogy pártpolitikai érdekeket szolgálna.

Gyurcsány szerint volt a Simicska-Puch összjáték, de nem tudja bizonyítani

A Figyelőnek adott interjúban Gyurcsány Ferenc kőkeményen nekimegy a Puch László-Simicska Lajos uralta világnak. Szerinte "nyilvánvalóan" volt egyeztetés a két pártközeli üzletember között a kétezres években, és azt sugalmazza, hogy akár a legendás a "70-30 százalékról" is beszélhettek.

Nagyon megbírságolták a fideszes többségű bajai önkormányzat lapját

A kiadó 3,8 milliót fizet, mert Baja.hu a területi választási bizottság döntése ellenére sem számolt be az egyik helyi szervezet jelöltállításáról.

A DK az Európai Bizottsághoz fordul a tavaszi választás miatt

A Demokratikus Koalíció (DK) európai parlamenti (EP-) képviselői az Európai Bizottsághoz fordulnak a tavaszi országgyűlési választásról készített EBESZ-jelentéssel kapcsolatban - közölte az ellenzéki párt szóvivője kedden az MTI-vel.

Komoly bajok voltak az áprilisi választás tisztaságával

Pénteken elkészült az EBESZ részletes jelentése az április 6-i magyar választásokról. A szervezetnek van egy kifejezetten választásokat ellenőrző része, ez a magyar állam meghívására választási ellenőröket küldött tavasszal Magyarországra.

A kereskedelmi tévék nem kérnek a kampányból

Sem a kereskedelmi tévékben, sem óriásplakátokon, de még a hirdetőoszlopokon se nagyon találkozhatnak majd a választópolgárok a pártok politikai hirdetéseivel. Marad a népszerűtlen közmédia és a keveseket elérő nyomtatott sajtó. A kormány öntömjénező hirdetéseire és a CÖF plakátjaira nem vonatkoznak a választási szabályok.

Utcára vitt kampány

Naponta háromszor 16 másodperc a közmédia egyes csatornáin - négy pártlista esetén mindössze ennyi hirdetési idő juthat majd az egyes pártoknak a kampányidőszakban. Az új eljárási törvénnyel végtelenül korlátozottá tett médiakampányra már most érdemes felkészülni a pártoknak, sőt, a sajtótermékeknek is, hiszen utóbbiak nemcsak szigorú szabályoknak kell megfelelniük, hanem akár milliós bírságokra is számíthatnak. A pártok hirdetésinek özönére elsősorban az utcán, közterületeken kell számítani, ám ott is - mint a választási szabályok többségében - erősen jobbra lejt a pálya.
Találatok: [8]  Oldalak:   1