language

Kulcsszavak:

építőipar highlight_off

Lapok:

Magyar Idők highlight_off

Magyar Idők

A jobboldali-konzervatív, vállaltan kormánypárti napilapot 2015-ben alapították. A Napi Gazdaságot 2015 áprilisában vásárolta meg Liszkay Gábor,  a Magyar Nemzet egykori főszerkesztője, aki az Orbán Viktor és Simicska Lajos közötti konfliktus miatt távozott a laptól. Még ebben évben új kormánypárti lapot gründolt, ez lett a Magyar Idők. Kiadója a Magyar Idők Kiadó Kft, felelős kiadója Liszkay Gábor. A kiadó cégben ezt követően jelentős tulajdonrészt szerzett a 2018-ban alapított Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány. A lap főszerkesztője Gajdics Ottó volt 2019 februárjáig, amikor átvette a Szabad föld főszerkesztői pozícióját. Gajdics Ottót Ballai Attila váltotta az újság főszerkesztői posztján. 2019-ben névváltozás történt, azóta a lap mára megszűnt Magyar Nemzet nevén folytatja munkáját. A korábbi Magyar Idők nyomtatott formában nem jelenik meg, honlapjuk az interneten elérhető, de tartalmai nem frissülnek.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [8]  Oldalak:   1

Feljelentést tettek Botka László ellen a Szeviép-ügyben

A Szeviép-ügy „Botka László személyes ügye, Botka László büntetőügye” – jelentette ki kedden Szabó Bálint ügyvéd, a Szeviép egykori beszállítóinak egy részét képviselő Likvid Kontroll Kft. ügyvezetője, aki feljelentést tett a szegedi polgármester és Ujhelyi István szocialista politikus ellen.

A baloldal milliárdokat tolt a Szeviépbe

Bár Botka Lászlóék a Szeviép-ügyet próbálják úgy beállítani, mintha az nem a baloldal botránya lenne, a cég a szocialista kormányok idején közel 34 milliárd forintnyi megbízást – ebből 16 milliárdot kifejezetten költségvetési szervektől – nyert el közbeszerzéseken keresztül. Kiderült az is, hogy a szegedi önkormányzattól is csorogtak a pénzek a Szeviépbe.

TOVÁBB NYOMOZNAK A 4-ES METRÓ ÜGYÉBEN

MÉG NINCS EREDMÉNYE AZ ALSTOM-BOTRÁNYBAN KIADOTT ELFOGATÓPARANCSNAK - Január második feléig hosszabbította meg a nyomozást a Fővárosi Főügyészség a 4-es metró beruházásainak szerződéseivel összefüggésben – értesült lapunk. A Demszky Gábor főpolgármestersége alatt, 2006-ban beszerzett Alstom metrókocsik ügyében a Központi Nyomozó Főügyészség folytat eljárást. Ebben a nyomozásban továbbra is két gyanúsítottat tart számon a hatóság, egy személy ellen pedig jelenleg is elfogatóparancs van érvényben.

A Nagykörúttól a metróalagutakig

Az Alstom 2002-ben elbukott a nagykörúti villamosok tenderén, de négy évvel később már a francia cég vitte el a 2-es és 4-es metróvonalak járműbeszerzésének 65 milliárd forintos üzletét. A 2002 és 2009 közötti Medgyessy–Gyurcsány-kormányok idején számos korrupciógyanús beruházásról, pártfinanszírozási ügyről írt a hazai és a nemzetközi sajtó.

MEGÚJUL A BUDAVÁRI PALOTA

"Az idei költségvetési törvényben 3,4 milliárd forint szerepel a Nemzeti Hauszmann-terv végrehajtására. További 1,5 milliárdba kerül a lovarda alatti mélygarázs építése, és 317 millió forintba a BTM egyes részeinek kiköltöztetése a Kiscelli Múzeumba. Az egykori karmelita kolostor rekonstrukciója 5 milliárd forintba kerül."

Szocialista milliárdosok is benne voltak a mutyiban

Október végén tartották a Szeviép-per első bírósági tárgyalását a Szegedi Járásbíróságon. A felszámolás alatt álló, útépítéssel, vízépítési létesítmények kivitelezésével és magasépítéssel is foglalkozó cég három egykori vezetőjét (P. László, B. Sándor és O. József) különösen jelentős mértékű, tényleges vagyoncsökkenést eredményező csődbűntettel vádolják.
Találatok: [8]  Oldalak:   1