language

Lapok:

Forbes highlight_off

Forbes

A Forbes amerikai kiadó és médiavállalat, melynek legjelentősebb publicisztikája a kéthetente megjelenő Forbes magazin. Magyar kiadása 2013 novemberében jelent meg. (Wikipédia)

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [17]  Oldalak:   1 2   >  >>

Tiborcz üzlettársa járt jól a Quaestor-ügyfelek kártalanítása helyett?

A felszámolók Tarsoly Csaba szerint elkótyavetyélték a lefoglalt ingatlanokat, beruházásokat, így csak közismert vállalkozók jártak jól.

A MÁV-tól egy kormányközeli magántőkealaphoz kerül a vasúti járműgyártás

Folytatódik az állami vagyon kiszervezése, Dunakeszi után Szolnokot is beveszik a kormányközeli üzleti körök. Június végétől már mindkét vasúti járműjavító telep egy Hernádi Zsolthoz közel álló magántőkealap tulajdona lesz. De a történetben felbukkan egy orosz vállalat és mostani honvédelmi miniszter is.

Nem tetszettek az autópálya-koncessziók a GVH-nak, de Mészárosék megnyugtatták őket

Nem zavarja a versenyhivatalt az autópálya-koncessziók kiadása, de azt már nem tudhatjuk meg, hogy miért.

Jászai Gellért most a Volántól húzott be több milliárd forintot

A Volánbusz Közlekedési Zrt. a Jászai Gellért-féle 4ig ajánlatát hirdette ki nyertesként a „Helyközi Közösségi Közlekedési Információs Rendszer (HKIR) járműfedélzeti eszközök üzemeltetése” tárgyú közbeszerzési eljárás során – tették közzé a Budapesti Értéktőzsdén. A beérkezett ajánlatok száma: 1.

A milliárd forintos ötlet: reális, hogy egy találmányra kap Rogán évek óta százmilliókat?

Az idei kifizetett, 408 millió forintos használati díj szintén azt feltételezné, hogy a Mobilsign jelentős növekedést érhetett el, 2021-ben alighanem megtriplázva a bevételeit – a pontos adatokra azonban még várnunk kell. A valószínűsíthetően csak a miniszternek fizetett találmány használati díj, annak a vállalat árbevételével összevetetett, meglehetősen magas mértéke és a cég teljesítményével hiányzó párhuzam mellett még megkérdőjelezi a kapott összegek megalapozottságát, hogy az iparági példának minősíthető másik hazai szereplő beszámolója merőben mást mutat.

Kína? NER? Államiból magánkézbe – ez állhat az autópályakoncesszió mögött

A héten derült ki, hogy a kormány közbeszerzést írt ki és 35 évre koncesszióba adná a magyarországi autópályahálózat üzemeltetését és fejlesztését. Arról, hogy mi lehet a gazdasági racionalitás egy ilyen döntés mögött, dr. Lukács Tibort, a Közbeszerzési Hatóság korábbi főtitkárát, közbeszerzési szakértőt kérdeztük, aki szerint több okból is szükség lesz a következő években az állami finanszírozás kiegészítésére.
Találatok: [17]  Oldalak:   1 2   >  >>