Lapok: |
Gattyán 2021-ben: Vajon honnan jön az ötlet, hogy engem megvett vagy zsarol a Fidesz?
2021-ben kérdeztük arról Gattyán Györgyöt, vajon a pártalapítással nem a Fidesznek akar-e gesztust tenni.
Tiborcz üzlettársa járt jól a Quaestor-ügyfelek kártalanítása helyett?
A felszámolók Tarsoly Csaba szerint elkótyavetyélték a lefoglalt ingatlanokat, beruházásokat, így csak közismert vállalkozók jártak jól.
23 milliárd (plusz még 5): újabb állami munkákat húzott be a leggazdagabb magyar
Vízaknafejlesztés Tatabányán – Mészáros Lőrinc cége lett a befutó két közbeszerzésen is. Cikkünk frissült.
Újabb céget kebelezett be a magyar építőipar egyik nagyágyúja
A West Hungária Bau (WHB) Építőipari Szolgáltató Kft. tulajdonrészt szerzett a TSPC Invest Kft.-ben. A TSPC másik tulajdonosának, a TSPC s.r.o.-nak a székhelye ugyan 2021 óta a szlovákiai Komárnóban (Komárom) van, mégis győri érdekeltségű.
A MÁV-tól egy kormányközeli magántőkealaphoz kerül a vasúti járműgyártás
Folytatódik az állami vagyon kiszervezése, Dunakeszi után Szolnokot is beveszik a kormányközeli üzleti körök. Június végétől már mindkét vasúti járműjavító telep egy Hernádi Zsolthoz közel álló magántőkealap tulajdona lesz. De a történetben felbukkan egy orosz vállalat és mostani honvédelmi miniszter is.
Nem tetszettek az autópálya-koncessziók a GVH-nak, de Mészárosék megnyugtatták őket
Nem zavarja a versenyhivatalt az autópálya-koncessziók kiadása, de azt már nem tudhatjuk meg, hogy miért.
Autópálya-koncesszió 35 évre
Mészáros Lőrinc
Szíjj László
Cronus Magántőkealap
Gazdasági Versenyhivatal (GVH)
Konzum PE Magántőkealap
Opus Bridge Magántőkealap
Opus New Way Magántőkealap
Themis Magántőkealap
Vesta Magántőkealap
Via Magántőkealap
koncesszió
útépítés
versenyfelügyeleti eljárás (GVH)
versenykorlátozás - kartell
Jászai Gellért most a Volántól húzott be több milliárd forintot
A Volánbusz Közlekedési Zrt. a Jászai Gellért-féle 4ig ajánlatát hirdette ki nyertesként a „Helyközi Közösségi Közlekedési Információs Rendszer (HKIR) járműfedélzeti eszközök üzemeltetése” tárgyú közbeszerzési eljárás során – tették közzé a Budapesti Értéktőzsdén. A beérkezett ajánlatok száma: 1.
A milliárd forintos ötlet: reális, hogy egy találmányra kap Rogán évek óta százmilliókat?
Az idei kifizetett, 408 millió forintos használati díj szintén azt feltételezné, hogy a Mobilsign jelentős növekedést érhetett el, 2021-ben alighanem megtriplázva a bevételeit – a pontos adatokra azonban még várnunk kell. A valószínűsíthetően csak a miniszternek fizetett találmány használati díj, annak a vállalat árbevételével összevetetett, meglehetősen magas mértéke és a cég teljesítményével hiányzó párhuzam mellett még megkérdőjelezi a kapott összegek megalapozottságát,
hogy az iparági példának minősíthető másik hazai szereplő beszámolója merőben mást mutat.
Kína? NER? Államiból magánkézbe – ez állhat az autópályakoncesszió mögött
A héten derült ki, hogy a kormány közbeszerzést írt ki és 35 évre koncesszióba adná a magyarországi autópályahálózat üzemeltetését és fejlesztését. Arról, hogy mi lehet a gazdasági racionalitás egy ilyen döntés mögött, dr. Lukács Tibort, a Közbeszerzési Hatóság korábbi főtitkárát, közbeszerzési szakértőt kérdeztük, aki szerint több okból is szükség lesz a következő években az állami finanszírozás kiegészítésére.
Tízmilliárd forintból újítja fel Mészáros cége a Keleti pályaudvar és Kőbánya felső között a vasúti pályát
Újabb közbeszerzési pályázaton nyert az Opus érdekeltségi körébe tartozó R-kord Építőipari Kft. – írja a vállalat a Budapesti Értéktőzsdén közzétett hirdetményében.