language

Helyek:

Franciaország highlight_off

Lapok:

Inforádió highlight_off

Inforádió

Az InfoRádió Magyarország első hírrádiója, amely a hét minden napján 15 percenként jelentkezik friss budapesti, országos és nemzetközi hírekkel. Sugárzása 2000 októberében indult Budapesten. A 61 millió forintos alaptőkéből Mészáros László 70 százalékkal, Heltai Péter 10 százalékkel, a Mészáros érdekeltségébe tartozó Budapesti Kommunikációs Rt. (a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolát működtető cég) pedig 20 százalékkal részesedett. 2002-ben a Willow 5 Vagyonkezelő Rt. (amely a könyvvizsgáló Mundweilné Csőke Éva tulajdona) 26,47 százalékos tulajdonrészesedésével a többiek részesedése csökkent. 2005-ben Mészáros kivásárolta Heltai Pétert és saját üzletrészét is az általa képviselt londoni székhelyű Achilles Trading Ltb.-be vitte át. 2006-ban a rádió elindította internetes hírportálját. 2008. március 12-én került a Nobilis Kristóf érdekeltségi körbe tartozó Central European Media & Publishing Zrt. (CEMP) 100%-os tulajdonába, a CEMP később Spéder Zoltán érdekelrségébe került. 2012-ben új, közösségi frekvenciára került a rádió mert az addigi frekvencia sugárzási díját nem tudta fizetni. Miután Spéder eladta médiaérdekeltségeit, így a CEMP-X Online Zrt.-t és az  Inforádió Kft., az Inforádió tulajdonosa Módos Márton 881 Media Invest Kft.-je lett. Módos 2001 óta az InfoRádió Kft. ügyvezetője, egyben 2002 júniusa óta a hírrádió, 2006-os indulása óta pedig a hírportál főszerkesztője is.  Bár Módosnak máig is erősek a Fidesz-kapcsolatai, részben annak is köszönhetően, hogy egykoron maga is képviselőjelöltje volt a mai kormányzópártnak, illetve az  első Fidesz-kormány idején az állami ÁPV Rt. kommunikációs igazgatója volt, de az InfoRádiót alapvetően BBC-szerű, pártsemleges működésre törekvő rádióként tartják számon.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [10]  Oldalak:   1

Pénzbüntetésre ítéltek egy francia titkosszolgálati vezetőt egy újságíró megfigyelése miatt

Nyolcezer eurós (2,4 millió forintos) pénzbüntetésre ítélte kedden a párizsi büntetőbíróság Bernard Squarcinit, a francia titkosszolgálatok egyik korábbi vezetőjét, amiért 2010-ben törvénytelen módon megszerezte a Le Monde című lap egyik, a hatalom szempontjából kényes ügyön dolgozó újságírójának híváslistáját

"Nicolas Sarkozy megígérte, hogy szétroppant, és tartotta a szavát"

Tizennyolc hónapos felfüggesztett börtön és 45 ezer eurós, mai árfolyamon csaknem 12 millió forintnak megfelelő pénzbüntetés kiszabását kérte az államügyész Dominique de Villepin egykori francia miniszterelnökre, mert bizonyítottnak látja, hogy kormányfősége idején megpróbálta korrupciós ügybe keverni a vetélytársának számító belügyminiszterét - a mai államfőt.
Találatok: [10]  Oldalak:   1