language

Kulcsszavak:

gazdálkodás highlight_off
metró highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [39]  Oldalak:   1 2 3 4   >  >>

Drágább a felújított orosz metró, mint az új

Nyizsnij-Novgorod városa a Metro Report szaklap szerint a napokban írt alá egy szerződést az orosz Metrovagonmassal, 23 darab új metrókocsi vásárlására 1,3 milliárd rubelért, ami egy kocsira vetítve fajlagosan 56,5 millió rubelt jelent. A város a mintegy 40 éves Metrovagonmas metrókocsijait cseréli le rájuk. Budapest városa 2015-ben írt alá egy szerződést az orosz Metrovagonmassal, 222 darab felújított metrókocsi vásárlására 69 milliárd forintért, azaz 15 milliárd rubelért, ami egy kocsira vetítve fajlagosan 67,5 millió rubelt jelent. A város a mintegy 40 éves Metrovagonmas metrókocsijait cseréli le rájuk.

A FŐVÁROS SAJÁT KEZÉBE VESZI A 3-AS METRÓ SORSÁT

Elbukott a BKK-nak a 3-as metró pótlásával kapcsolatos szolgáltatásvásárlási tendere. Egy új pályázat lebonyolítása akár további fél évvel is kitolhatná a sürgető metrórekonstrukció kezdetét. A főváros azt tervezi, hogy saját erőből oldja meg a járműpótlást, de ha kell, akár le is állítja a metrót, ha az utasok biztonsága veszélybe kerül. Ami a 4-es metró tíz évvel ezelőtti korrupciógyanús járműbeszerzését illeti, a fővárosi Alstom-bizottság kedden hallgathatja meg Aba Botond akkori BKV-vezért.

Ezért szól be egymásnak állandóan Tarlós és Lázár

Sajátos stílusuk miatt meglehetősen szórakoztató a főpolgármester és a Miniszterelnökséget vezető miniszter csatája. Ám ha a beszólások mögé nézünk, akkor több, egészen mélyen gyökerező, rendszerszintű konfliktust találunk. Küzdelem a pénzért, pártpolitikai helyezkedés, Budapest–vidék-ellentét – mindenből van egy kicsi.

Demszkyék felelni fognak a botrányos szerződésekért? + Videó

Két éven belül még megépíthető a 4-es metró, ezért a főváros új vezetőkkel új alapokra helyezte a beruházást – tudta meg a Magyar Nemzet. A városháza ismét az ügyészséghez fordult a Demszky-korszak botrányos szerződései, a több mint százmilliárdos többletkövetelések miatt.

Kiszámított meg nem térülés

Az európai civilszervezetek a rosszul felhasznált közpénzek iskolapéldájaként szerepeltetik a legkárosabb uniós finanszírozású beruházások között a 4-es metrót, amelynek az üzembe helyezése hamarosan évi 7 milliárdos üzemeltetési költséget rak az éppen a szakadék szélén lévő BKV nyakára.

A legkárosabb uniós beruházások között a 4-es metró

Öt magyarországi beruházás is szerepel a legkárosabbnak titulált EU-projektek között, amelynek listáját minden évben összeállítja két civil szervezet. Az intézmények szerint idén összesen 16 milliárd eurót „pazarolt el az Európai Unió halott projektekre”.
Találatok: [39]  Oldalak:   1 2 3 4   >  >>