language

Helyek:

Lapok:

NOL (Népszabadság) highlight_off

NOL (Népszabadság)

A Népszabadság Magyarország legnagyobb országos politikai, közéleti napilapja volt 2016. októberi megszűnéséig. Az újság a rendszerváltásig az MSZMP központi lapjaként működött, a jogutód Magyar Szocialista Pártnak a hozzá kötődő Szabad Sajtó Alapítvány révén 2015-ig jelentős befolyása volt a lapra. 1990. szeptember 1-jétől a lapot a Népszabadság Rt. adta ki. 2003-ban a lap fő tulajdonosa a svájci Ringier magyarországi leányvállalata, a Ringier Kiadó Kft. lett. 2014 januárjában a Ringier és az Axel Springer-Budapest Kiadói Kft. fúziója miatt a Gazdasági Versenyhivatal döntése nyomán a portfólió egy részét (regionális lapok és országos média mellett a Népszabadságot kiadó cég 70,4%-át) az osztrák Vienna Capital Partners vette át, amelynek fő tulajdonosa Heinrich Pecina osztrák üzletember. Pecina médiacége, a Mediaworks 2015-ben az MSZP pártalapítvány és a munkatársak egyesületének tulajdonrészét is megszerezte. 2016. október 8-án a kiadó gazdasági okokra hivatkozva felfüggesztette a lap kiadását. Október 25-én Pecinától a Mészáros Lőrinchez köthető Opimus Press Zrt.-hez került a Népszabadságot is tulajdonló Mediaworks Hungary Zrt. részvényeinek 100%-a, emiatt sokan politikai nyomásgyakorlást látnak a lap bezárása mögött.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [21]  Oldalak:   1 2 3   >  >>

Az Audi-támogatásokat firtatja a Védegylet

Kikéri a nemzetgazdasági minisztériumtól és a győri önkormányzattól a Védegylet és a Tiszántúli Természetvédők Társulata az Audival, illetve a Volkswagennel kötött szerződéseket és egyedi adóelengedési vagy adókönnyítési rendelkezéseket. A zöldszervezetek az Audinak az egyes években pénzátutalások, adózási intézkedések, infrastrukturális és egyéb fejlesztések formájában nyújtott támogatások értékének nyilvánosságra hozatalát is kezdeményezik.

Simicska dühösen néz a partról

Úgy tűnik, kikötőt kizárólag Mészáros Lőrinc és szövetségei tudnak építeni ma Magyarországon. Hiába csinálta volna a Közgép 250 millióval kevesebbért, a győr-gönyűi kikötő fejlesztésére legalábbis csak a felcsúti polgármester cége, a Mészáros és Mészáros Kft., az A-HÍD Zrt., valamint Swietelsky Vasúttechnika Kft. hármasának konzorciuma adott olyan ajánlatot, amely megfelelt a közbeszerzést kiíró Észak-dunántúli Vízügyi Igazgatóság elvárásainak.

Borkai nekiment Lázárnak

Valótlanságnak nevezte Győr polgármestere csütörtöki sajtótájékoztatóján a Miniszterelnökséget vezető miniszter állítását, miszerint a győri önkormányzat pénzt fektetett Quaestor-kötvényekbe.

Nem ismerik az V. kerületi tékozlást vidéken

Nem fenyegeti az V. kerületihez hasonló ingatlanbotrány a nagyvárosokat. Mint megírtuk, a fővárosi kerületek döntő többsége nem ad, vagy szigorú feltételekhez köti az üzlethelyiségek bérlőinek juttatott vételárengedményt. Vidéki tudósítóink körképéből most kiderül: a nagyvárosok inkább bérbe adják üzleteiket.

Mindent az Audira ken a megvádolt zöld vezető

Nem ismeri el bűnösségét a Tiszántúli Természetvédők Társulatának elnöke, akit azzal vádol az ügyészség, hogy meg akarta zsarolni az Audit egy győri gyárépítés során. Zsák Ferenc Tibor pere ma kezdődött meg Debrecenben.

Mi folyik a győri repülőtér körül?

Nem csak zöldérdekek vezérlik a szakminisztériumot, amikor ellenzi a most állami és önkormányzati területen működő Győr-Pér légikikötő leszállópályájának meghosszabbítását, s helyette – ha nem is nyilvánosan – azt szorgalmazza: inkább az onnan 300 méterre található magáningatlanon engedélyezzék a hatóságok a repülőtér fejlesztését – szivárgott ki a szaktárcától.

Borkai nem vallotta be fizetését

Borkai Zsolt nem vallotta be győri polgármesteri fizetését a vagyonnyilatkozatában. Lapunk munkatársa a január 31-i hatállyal beadott legújabb vagyonnyilatkozatokat áttekintve bukkant rá arra, hogy a győri polgármester hiányosan töltötte ki bevallását.
Találatok: [21]  Oldalak:   1 2 3   >  >>