language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off

Helyek:

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [5]  Oldalak:   1

Fidesz-kampány civil pénzből: így jött létre a pécsi mini-KESMA

Korábban a Városi Civil Alap kapcsán írtunk arról, hogy a papíron civil szervezetek támogatására szánt állami forrásokat valójában a Fidesz választási kampányához használhatják fel. Most pécsi példák alapján bemutatjuk, hogyan folyhatott ez a gyakorlatban. A városban több, kormánypárti üzeneteket közvetítő hírportál is feltűnt a választások előtt, amelyek mögött állami forrásokat találunk.

Kétszázmillió a semmibe

Hűtlen kezelés gyanújával feljelentést tettek: az ellenzéki városvezetés szerint felesleges reklámra herdálta a pénzt a önkormányzat kulturális cége a fideszes években.

Politikai nyomás alatt

A megyei jogú városokat sakkban tartja a kormány a Modern Városok milliárdjaival, cserében elvárja az ellenzéki pártok és civilek üldözését.

Médiaháború zajlik vidéken is – ha nem is látszik

Miközben lassan az egész ország az RTL Klub és a kormány meccsére figyel, Pécsett az önkormányzati cégek beszüntették a hirdetést az épp tulajdonosváltás előtt álló megyei napilapban. A kisebb települések lakóit a közmédia és a nagy kereskedelmi adók mellett mai napig elsősorban a megyei napilapok érik el. Rajtuk kívül pedig csak a kézi vezérelt önkormányzati médiumok vannak.
Találatok: [5]  Oldalak:   1