language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off
választások - népszavazás highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [69]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7   >  >>

A Meta adatbázisa szerint önkormányzati pénzből kampányol Zugló MSZP-s polgármestere, az önkormányzat szerint ez csak tévedés

„Számomra Zugló az első! Legyen szó Zugló építéséről, zöld jellegének erősítéséről, a közbiztonság javításáról vagy az egészségügyi rendszerünk fejlesztéséről, egyetlen dolog biztos: közösen fogunk dolgozni Zugló jövőjén. Arra kérem most Önöket, hogy támogassanak aláírásukkal a közelgő önkormányzati választásokon, hogy folytatni tudjuk a közös munkát Zuglóért” – írja Horváth Csaba zuglói polgármester abban a facebookos hirdetésben, amelyet a Meta adatbázisa szerint a zuglói önkormányzat finanszírozott.

Rogán Antal a világ összes pénzét elverheti arra, hogy fenntartsák a NER-valóságot

Akár napi szinten dönthet óriási pénzekről Rogán Antal, és évtizedekre bebetonozhatja néhány NER-figura üzletét úgy, hogy akár Orbán rendszerének bukását is túléljék. Rogán hatalma még akkor is az egyik legnagyobb ma Magyarországon, ha csak azt vesszük figyelembe, hogy mit tehet meg szabályosan.

Három év alatt 714 százalékos növekedés - mit tudnak ezek a NER-cégek?

A szinte semmiből pillanatok alatt százmilliárdos árbevétel – ezt produkálta az a két kommunikációs cég, amelyeket Magyar Péter állami hátszelű túlárazással vádol, és amelyeknek az utcai óriásplakát-kampányai elől 2017 óta elmenekülni is lehetetlen volt.

Papíron ugyanannyit költött a Fidesz a kampányra, mint az ellenzék – a teljes kép azonban más

Bár nem látják el az eredeti funkciójukat – a pártok támogatásának átláthatóvá tételét –, néhány érdekességet azért feltárnak a most megjelent pártmérlegek.

A kormány 6 milliárdért reklámozta magát tavaly a tévékben, főleg a TV2-n

„A műsorszám támogatója Magyarország Kormánya” – ez a bejátszás gyakori a TV2-csoport műsorainál. A Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda közadatigénylésünkre megmutatta, hogy 2022-ben milyen produkcióknál tűnt fel ez a fajta kormányzati reklám. Az elénk tárt adatok szerint a „kampány” leginkább a TV2 pénzelése. Közel 6 milliárd forintot fizettek éjszaka is megjelenő kormányhirdetésre, a legtöbbet épp a választások előtt.

Fideszes plakátrongáló csapat tagjaként akciózott a budai éjszakában a Szijjártóval jachtozó vállalkozó

2018 tavaszán, a választási kampányhajrá utolsó napjaiban egy csapat fideszes aktivista indult el a budapesti éjszakába, hogy a Jobbik óriásplakátjait festékszóróval megrongálják. „Orbán vagy turbán?” – fújták fel rájuk az előre megbeszélt, migránsozós szóviccet. A saját plakátjaikat őrző jobbikosok azonban rajtakapták őket, és a kezdődő verekedésnek rendőrök vetettek véget.

Tavaly 16,6 milliárd forint közpénz vándorolt a kormánymédiához társadalmi célú reklámként

Öt hónapba telt, mire a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetirodával eljutottunk odáig, hogy megmutatták, mennyit költöttek 2022-ben a társadalmi célú reklámként futó kampányokra, és hol jelentek meg ezek a hirdetések. Az állami milliárdok legnagyobb része a kormányközeli médiánál landolt, de kapott belőle a Blikk, a Népszava, az ATV és az RTL is.

DK-közeli médiavállalkozó: Nem is az ellenzéki kampányra kapták a 2 milliárdot, ezek politikamentes szerződések voltak

Hazug vádnak nevezi a kormánykritikus portál kiadója azt a titkosszolgálati jelentést, amely szerint az ellenzéki kampányba ment a céghez az Action for Democracytól és egy svájci alapítványtól érkezett 1,97 milliárd forint. Ez állítólag politikamentes piaci megbízások ellenértéke volt, de hogy milyeneké, azt a korábban a Pegasus kémszoftverrel is megfigyelt cégvezető, Páva Zoltán már nem árulta el.

Közel 20 milliárdot költöttek Rogánék a szavazók meggyőzésére a választás előtt

A K-Monitor közérdekű adatigénylésére a Rogán Antal-féle kabinetiroda közzétette 2022-es szerződéseit, amelyekből kiderül, sokba került az országnak a választást megelőző propaganda. Az adatok szerint 2022 áprilisáig, vagyis az országgyűlési választások előtt 19,6 milliárdot költöttek „kék hirdetéses” és népszavazási hirdetésekre.

Csak fizetésekre 777 milliót költött tavaly az Alapjogokért Központot működtető cég

Ha csak az alkalmazottakra ment volna el a pénz, a 37 dolgozó fejenként és átlagosan annyit keresett volna, mint egy államtitkár: havi bruttó 1,75 milliót. A például megbízási díjakat is tartalmazó személyi juttatásokra egyre többet költenek az Alapjogokért Központnál: tavaly már a kiadások 65 százalékát ez vitte el. De van is miből, hiszen évente milliárdokhoz jutnak állami pénzből.
Találatok: [69]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7   >  >>