language

Lapok:

Intézmények:

Malév Rt. highlight_off

HVG

A Heti Világgazdaságot 1979-ben alapították, a Világgazdaság utódjaként, folytatásaként. Kezdetben a Magyar Kereskedelmi Kamara finanszírozásában jelent meg. Kritikus szellemiségű lapként indult, hamarosan Magyarország vezető gazdasági hetilapjává vált. 1989-ben alapítottak a HVG-t kiadó HVG Kiadói Rt.-t. 1994-ben a szerkesztőség és a cég munkatársai felvásárolták a cég részvényeit. 1997-ben elsők között indított internetes portált. 2003-ben a német Westdeutsche Allgemeine Zeitung többségi tulajdont szerzett az ekkor már HVG Kiadó Zrt. néven működő kiadóban, ám a lap a szerkesztői függetlenségét továbbra is megőrizte. 2014-ben a német cég megvált többségi tulajdonától, melyet a szerkesztőség és a korábbi részvénytulajdonosok a menedzsmenettel karöltve visszavásárolták. A színvonalas működéshez 2010-ben egyre több anyagi támogatásra van szükség, ezért a HVG elindította a Pártolói Tagság programját 2018-ban, melynek keretein belül az olvasók adományokkal tudják támogatni a lapot. A HVG főszerkesztői: Jakus Ibolya, Nagy Iván Zsolt.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [18]  Oldalak:   1 2   >  >>

Malévos vezetőket ítéltek el hűtlen kezelésért első fokon

A Fővárosi Törvényszék a Malév korábbi igazgatósági elnökét és az egyik volt vezérigazgatót is bűnösnek találta egy több száz milliós vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelési ügyben. Az ítélet nem jogerős, az ügyészség súlyosabb büntetést akar.

A ferihegyi reptér főtulajdonosa „reméli, lehetőséget kap”, hogy maradjon

A kormány vételi ajánlatot tett a Budapest Airportra. A német főtulajdonos AviAlliance továbbra sem akar kiszállni a reptércégből, persze nyilván van az a pénz, amiért az állam többségi tulajdonrészt vehet, a cég piaci értéke 2,5-3,5 milliárd euró lehet. Az AviAlliance nyilatkozata alapján nagyon erős nyomásgyakorlás mehet a háttérben.

A Jobbik feljelentéseket tesz a Malév csőd miatt

„A Malév-vizsgálóbizottság sokadik ülése és számos érintett meghallgatása után csupán annyi biztos: az egykori nemzeti légitársaságunk gazdasági, üzleti működésének koncepcionális hibáin nem próbáltak javítani, ehelyett minden nyereséges, jövedelmet termelő ágazatot leválasztottak róla. Maradt a veszteséges törzs”

Kártyavárként omlik össze a turisztika Molja

A nyár slágertermékévé válhat a balatoni kemping, miután néhány hete megkezdődött a SCD-cégek felszámolása. Tavaly az év üzletének titulálták a kempingek adásvételét, de mára a 26 projektcég több mint fele bedőlt. A csaknem 20 milliárdos csomag az építőipar és a turizmus helyett a felszámolópiacot lendítheti fel.

Tíz ember vizsgálja a Malév és Ferihegy eladását

Tíztagú parlamenti vizsgálóbizottság jön létre az Országgyűlés hétfői döntése alapján a Malév és a Budapest Airport (BA) privatizációja, valamint a légitársaság visszaállamosítása körülményeinek kivizsgálására.

MSZP: boszorkányüldözést folytat Budai Gyula

A Volánbusz az iskolapéldája annak, hogyan lehet egy jól működő, 100 százalékos állami tulajdonban lévő céget tönkretenni - mondta előterjesztői expozéjában Budai Gyula (Fidesz), akinek előterjesztését a cég reorganizációját vizsgáló bizottság felállításáról hétfőn kezdte el tárgyalni a Ház.

Gyurcsány: "Budai Gyulának elment az esze"

Gyurcsány Ferenc szerint kérdés, hogy ha volt az államra több százmilliárd forintos fizetési kötelezettséget rakó titkos záradéka a Budapest Airport (BA) privatizációs szerződésének, az Orbán-kormány ezt miért csak a Malév csődje után hozta nyilvánosságra. A volt miniszterelnök az MTI-nek szerdán küldött közleményében azt írta: mivel a jelenlegi kabinet két év alatt sem talált megoldást a légitársaság problémáira, a vállalat csődjéért minden felelősség Orbán Viktort és kormányát terheli.

Malév: Veres János visszatámadja Budai Gyulát

Veres János közlése szerint amíg ő volt a pénzügyi tárca vezetője, a Malév nem ment csődbe, a cég működőképességét, ha nehezen is, de az Európai Unió elvárásaival összhangban, sokféle intézkedéssel fenntartották.
Találatok: [18]  Oldalak:   1 2   >  >>