Kulcsszavak: |
|
Személyek: |
Találatok: [3] Oldalak: 1
Szinte ingyen is megoldhatták volna, de inkább sokat fizettek a fideszes háttérember családi cégének
Vidéki hírhálózatot épít a közmédia egyik cége, ezért megvásárolt 110 weboldalt. Az oldalak többsége ugyanúgy néz ki és ugyanaz rajtuk a tartalom, mégis kifizettek értük 120 milliót. Az eladó Várhegyi Attila egykori fideszes államtitkár családjának cége, ami óriási üzletet csinált
Köztük oszt ki az állam 25 milliárdot kommunikációs munkákra
Április végén jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben, hogy a tavaly életre hívott Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) nyolc különböző feladatkörben 25 milliárd forint értékű pályázatot hirdet médiaügynökségek és partnereik részére. Az NKH-t azért találta ki a kormány, hogy egy helyre gyűjtse az állami intézmények és vállalatok hirdetési költéseit.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Csetényi Csaba
Kuna Tibor
Nobilis Márton
Várhegyi Attila
HG 360 Reklámügynökség Kft.
Mindshare Kft.
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
Prestige Média Kft.
Trinity International Communications Kft.
Young & Partners Kft.
állami/önkormányzati szerződések
hatalomkoncentráció
háttér
hirdetés
internet
média
tanácsadás
Ez nem sajtónak való vidék
A szektor nyereségét elszippantó, büntető jellegű reklámadó, illetve az Origo, a vezető hazai portál főszerkesztőváltása is azt bizonyítja, hogy a kormányalakítás idején különösen nehéz idők járnak a médiára. Közös a két történetben, hogy egyaránt megzavarták a Sanoma-csoport eladását, illetve azt a tervet, amely szerint a Sanoma digitális portfóliója az Origóval integrálódna.
Találatok: [3] Oldalak: 1