Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Kulcsszavak:

klientúra highlight_off

Intézmények:

Magyar Turizmus Zrt. highlight_off
Találatok: [12]  Oldalak:   1 2   >  >>

A kormány kiállított egy 300 milliárd forintos, biankó csekket

Olyan fejlesztésekre költi 2030-ig a Magyar Turisztikai Ügynökség az öt kiemelt turisztikai fejlesztési térségre kapott állami pénzt, amilyenekre csak akarja. Eddig 300 milliárd odaítéléséről döntött a kormány, de messze még 2030.

Huszonévesen milliárdosok – így áll a saját lábán az Orbán-rezsim második generációja

Kennedyk vagy Alijevek? A nyugati vagy a keleti változatra hasonlítanak jobban a közelmúltban kialakult magyar politikus- és oligarcha-dinasztiák? Az Orbán-Tiborcz házaspár, a három Mészáros-testvér és Matolcsy Ádám vagyona összesen tízmilliárdos nagyságrendű, Mészárosék második generációja ráadásul több százmilliárdos tőzsdei értékű cégek döntéshozó és ellenőrző testületeiben is szerepet kapott.

Milliárdos török üzletember a Tiborcz Istvánhoz köthető cégcsoportban

A magyar-török üzleti körökben régóta mozgó Spányik Péter révén jöhetett létre a miniszterelnök vejéhez, Tiborcz Istvánhoz köthető, a közelmúltban több nagy értékű ingatlant is megszerző cégcsoport török kapcsolatrendszere. Ez egy hazánkban tevékenykedő török vállalkozó révén vezet egészen a dúsgazdag Adnan Polathoz, a Galatasaray labdarúgóklub volt elnökéhez.

Már csak a Magyar Turizmus Zrt. megbízásai jutnak a Bell&Partners-nek

A Bell&Partners 2010 után sorra nyerte a többszáz milliós állami reklámtendereket. 2015 nyara óta azonban javarészt már csak a Magyar Turizmus Zrt. megbízásai jutnak a cégnek, ami 2014-ben nyerte el az állami vállalat 2,1 milliárdos keretszerződését. 2010 óta egyébként közel 8 milliárd forint értékben nyert közbeszerzéseket a Bell&Partners.

Egymilliárdhoz jutott az államtól Rogán szomszédja

Az államadósság Kezelő Központ Zrt. több mint 400 milliót, míg a Miniszterelnökség csaknem ugyanennyi pénzt hagyott a Rogán Antal Fidesz-frakcióvezető szomszédjának érdekeltségi körébe tartozó cégcsoportnál.

Tízmilliárdos pénzpumpa lett a kormány kedvenc médiaügynöksége

Ahogy a szakadékba zuhant építőiparban, úgy a válságban lévő hirdetési piacon is életmentő kapaszkodó lehet az állami megbízás. Egy kis társaságnak, a korábban nagy nemzetközi cégek árnyékában dolgozó Inter Media Groupnak a válság ellenére sikerült az élre törnie: tavaly sorban nyerte a milliárdos közbeszerzéseket. Megnéztük, kik állnak az IMG mögött és hol költi el az állami cégek vagy a kormány kommunikációra szánt keretét. Ahogy az építőiparban, úgy itt is gyakran találkozhatunk Simicska Lajos nevével és a Fidesz gazdasági holdudvarába tartozó cégekkel.

Simicska csapata járt jól a túlköltekező kormánnyal

A Miniszterelnökség közel egymilliárd forintot fizetett ki nyolc hónap alatt önmaga reklámozására az IMG médiaügynökségnek, kétszázmillió forinttal többet, mint amennyit egy évre terveztek. A kampányok elszámolása alapján a cég piaci áron dolgozik, de az átlagosnál jóval többet hirdet köztéren a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó hirdetési felületeken, valamint a kormányhoz közeli médiában.

Kétharmad jut a Nyerges-rádióknak is

A kormányváltás óta a Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Class FM vitte a rádiós piac állami hirdetéseinek 66 százalékát, míg a szintén Nyerges-közelinek mondott Music FM-nél listaáron 271,7 millió forintott költöttek az állami hirdetők a márciusi indulása óta, amellyel négy hónap alatt a Class FM mögött a második helyre kúszott fel idén a legtöbb állami hirdetéseket kapó rádiók sorában.
Találatok: [12]  Oldalak:   1 2   >  >>