language

Kulcsszavak:

klientúra highlight_off
túlárazás / pénznyelő highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [419]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

A júniusi MNB-centenárium helyett jövő februárra fejezi be Matolcsy fiának barátja a másfélszeresére drágult jegybankszékház-felújítást

Megújult székházban ünnepli 100 éves fennállását a Magyar Nemzeti Bank – ezzel a címmel adott hírt 2021. májusi közleményében a jegybank arról, hogy elkezdődtek a Szabadság téri műemléki épületének a felújításai (a közleményt nem dátumozták, de annak nyomán a Portfolió május 21-én írta meg a felújítás hírét). A munkálatokra a jegybankelnök Matolcsy György fia, Matolcsy Ádám barátjának, Somlai Bálintnak a cége kapott generálkivitelezői megbízást. A Raw Development Kft.-vel a 2021-es bejelentés szerint 54 milliárd forintra szerződtek.

Hadházy szerint felesleges és túlárazott felmérésekre kötött szerződést a Diákhitel Központ Magyar Péter vezetése alatt

Soha el nem készült tanulmányokról és a megkérdőjelezhető árazású közvélemény-kutatásokról írt Hadházy Ákos független képviselő a Facebook-oldalán, miután kikérte azokat a szerződéseket, amelyeket Magyar Péter irányítása alatt kötött a Diákhitel Központ. Magyar Péter korábban azt állította, hogy a Diákhitel Központnak durván túlárazott szerződéseket kellett kötnie Balásy Gyula cégeivel, részben emiatt jött el onnan 2022-ben. A nyilvánosan elérhető adatok alapján Balásy cégei, a New Land Media Kft. és Lounge Design Kft. 2018 és 2023 között 1,1 milliárdért szerződtek a Diákhitel Központtal.

Belépés Támogatás Harminc nap alatt 200 millió forintot költött facebookos hirdetésekre a Megafon

Jelentős összegeket költ el a Megafon központ a kegyelmi botrány és Magyar Péter színre lépése óta: nemrég írtuk, hogy a havi költési számlájuk 143 millió forint volt – és ez most csak még tovább emelkedett. Az aktuális adatok szerint ugyanis március 21. és április 19. között összesen 199 403 631 forintot költöttek a Megafon-influenszerek hirdetéseire, szám szerint 348 darabra.

Minden iratot lefoglaltak a nyomozók az állammal milliárdos bizniszt kötött, majd fantomizálódott haveri cégek ügyében

Kiadná az Állami Egészségügyi Ellátó Központ jogutódja a két Fidesz-közeli vállalkozással kötött szerződésekhez kapcsolódó, eddig nem ismert iratokat, csak éppen mindet lefoglalták a nyomozók. A cégek összesen közel 5 milliárd forint értékben szerződtek túlárazottnak tűnő Covid-gyorstesztek szállítására az állammal, majd a százmilliós osztalékok kifizetése után fantomizálódtak.

Napi 7 millió forintot éget el a magyar politika közösségi médiás reklámra, már öt éve

2019 áprilisában az online hirdetési biznisz két legnagyobb szereplője, a Facebook és a Google, létrehozott egy-egy nyilvános adatbázist, amiben a felületeiken megjelenő politikai-közéleti hirdetésekről közöl adatokat. Például azt, hogy ki és mennyit fizetett ezekért, és milyen elérést kapott cserébe. A példamutató átláthatóság persze nem csak úgy spontán jött a két óriáscégnek: ekkor már évek óta jelentős nyomás alatt álltak, hogy transzparensebbek legyenek a politikai hirdetésekkel. Olyan vádak is felmerültek, hogy ezekkel a választások külső manipulációjának adnak teret jó pénzért.

25 milliárdos szervezetfejlesztési megbízást ítélt oda a Rogán-féle hivatal

A kommunikációs megbízásokkal kezdődött, a rendezvényszervezéssel folytatódott, most pedig újabb tízmilliárdok mehetnek szervezetfejlesztésre a Rogán Antal tárcája alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal megbízásán keresztül. A nyertes cégekben érdekelt üzletember korábban közös bt-ben volt azzal a Balásy Gyulával, aki sorra nyeri el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal tízmilliárdos keretmegállapodásait. De hogyan lehet ellenőrizni, hogy a szervezetfejlesztési erőfeszítések valóban hatékonyak-e?

143 millió forint a Megafon havi facebookos hirdetési számlája

A kegyelmi botrány, majd Magyar Péter színre lépése nyomán alaposan felbolydult a magyar közélet, és egészen példátlan módon, hosszú időre kicsúszott a Fidesz kezéből a kezdeményezés, a közbeszéd feletti kontroll. Ezt gigantikus kommunikációs hadművelettel próbálják visszaszerezni – eddig felemás sikerrel. A propaganda gyakorlatilag egyetlen, pénzügyileg átlátható szelete a facebookos hirdetések világa, amiről a Meta rendszeresen közzétesz adatokat. Ezekből az adatokból pedig az látszik, hogy rég nem látott mennyiségű pénzt égetnek el mostanában hirdetésekre a kormány üzeneteit sulykoló közösségi médiás csatornák. A legfontosabb ilyen csatorna a Megafon, aminek az elmúlt 30 napos számlája (március 10. és április 8. között) a Meta Ad Library adatai szerint

Túlárazás, kiszivárgott ártáblázat – perrel fenyegetőzik Balásy Gyula cégcsoportja

Amióta Magyar Péter, a Diákhitel Központ volt vezetője túlárazott szerződésekről beszélt egy interjúban, kiemelt figyelem övezi az érintett állami kommunikációs és rendezvényszervezési tendereket. Ezek állandó nyertesei a milliárdos Balásy Gyula cégei, amelyek most közös közleményt adtak ki a róluk megjelent cikkek kapcsán. Ebben többek között az áll, hogy jogi útra terelik az ügyet. Lapunk is többször írt a cégcsoport gyanús győzelmeiről, illetve mi is peres úton próbáljuk megszerezni az általuk kötött szerződések árlistáit. Ezek igazolhatnák vagy cáfolhatnák ugyanis a túlárazásokat. A Balásy-cégeket megbízásokkal ellátó Nemzeti Kommunikációs Hivatalt pedig, amely jogsértő módon nem tölti fel a szerződések mellékleteit az EKR-be, a Közbeszerzési Hatóságnál panaszoltuk be.

Téli táborra 100 millió forintot, rendezvényekre 600 milliót költött az MCC

Nyilvánosságra hozta a Direkt36 a Mathias Corvinus Collegium beszerzési és kifizetési számait.
Találatok: [419]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>