Lapok: |
|
Intézmények: |
New Land Media Kft.
Busásan megéri Rogánnak dolgozni
Kormánypropaganda és állami hirdetések legyártása és terjesztése, valamint rendezvények szervezése. Ezekre kaptak lényegében monopóliumot Rogán Antaléktól Balásy Gyula cégei. És mindez továbbra is óriási üzlet - derült ki a most publikált éves mérlegekből.
Minden eddiginél többet költöttek Rogánék arra 2022-ben, hogy elmagyarázzák az embereknek, mi is a baj Brüsszellel
Rogán Antal minisztériuma az év végén még gyorsan kötött egy 11,8 milliárdos szerződést a kormánypropaganda gyártására és terjesztésére. Ezzel 2022-ben rekordösszegű megállapodást írtak alá olyan munkákra, amik végeredménye a bombás plakátok áradata. Mindez óriási üzlet.
Az állampárti propaganda tette sokszoros milliárdossá a rejtőzködő Balásy Gyulát
Vannak-e még Mészáros Lőrincek, akiknek úgy bejött a Fidesz-kormányzás, mintha hetente lenne ötösük a lottón? Vannak, róluk indítunk egy sorozatot. Itt van például B., aki pár év alatt a 85. leggazdagabb magyar lett, bár ezt megpróbálja eltitkolni. Balásy Gyula története tökéletesen mutatja meg, hogy az állampárt hogyan számolta fel a versenyt és játszott ki rengetegszer 10 milliárd forintot a kiválasztott cégnek, óriási haszonhoz juttatva ezzel az egyedüli tulajdonost.
A külügyminisztérium három év alatt 450 millió forintot adott a zongorista Havasi Balázs cégének
A kormany.hu-n jelent meg a Külügyminisztérium 2015-2019 közötti szerződéseinek táblázata. Egymilliárd forint alatti tételekről van szó, de azokból elég sokról. Olyan érdekességekkel, mint a Havasi Balázs zongorista cégének több részben kifizetett 450 millió forint.
Balásy Gyula
Havasi Balázs
Szijjártó Péter
Szijjártó Sarolta
Hétfa Kutatóintézet Kft.
Külgazdasági és Külügyminisztérium
Lounge Design Kft.
New Land Media Kft.
Symphonic Concert Management Kft.
Truck Race Promotion Rendezvényszervező Kft.
állami/önkormányzati szerződések
kultúra - művészet
rendezvényszervezés
rokonok
támogatás
tanulmányírás
Az MVM repiköltéseiből pontosan látszik, hogy szivattyúznak ki milliárdokat egy állami cégből
Az mindenképp kedves a monopol helyzetben lévő állami áramcégtől, hogy ilyen ingyenes gyerekprogramokat szervez, még ha olyan bődületes sikert nem is tudtak elérni vele. Ezt képet árnyalja némileg, hogy az MVM 2019-ben több mint 500 millió forintot költött a Jégkalandra, ez 5500 korcsolyázóval számolva fejenként több mint 90 ezer forintos költséget jelent. A Jégkalandot természetesen a kormány kedvenc pénzszivattyúzó cége, a New Land Media Kft intézte.
Egyre több pénzt és egyre gyorsuló ütemben éget el a kormánypropaganda
A Rogán-féle Miniszterelnöki Kabinet frissítte a kormany.hu-n a megkötött szerződéseinek a listáját. Most 2015 novembertől 2019 december végéig vannak bedátumozva és nagyon rövid szöveggel ellátva a megbízások.
El sem számoltak az előzővel, máris beleugrottunk egy újabb vizes világbajnokságba
Emlékeznek arra, amikor kiálltak a budapesti, 2017-es vizes világbajnokság szervezői és fillérre lebontva, szerződéseket megmutatva részletesen beszámoltak arról, mire mennyit költöttek?
Vizes VB 2017
Balásy Gyula
Garancsi István
Kuna Tibor
Seszták Miklós
Bp2017 Világbajnokság Szervező és Lebonyolító Nonprofit Kft.
Market Építő Zrt.
Nemzetközi Úszószövetség (FINA)
New Land Media Kft.
Penta Industry Ipari Erőműtechnikai Fővállalkozó és Szolgáltató Kft.
Trinity International Communications Kft.
West Hungária Bau (WHB) Építő Kft.
Young & Partners Kft.
ÁSZ-ellenőrzés
átláthatóság
gazdálkodás
idegenforgalom
közadat
közbeszerzés
önkormányzat
rendezvényszervezés
sport
stadion
túlárazás / pénznyelő
utazás
Óriási hasznot hoz a kormánypropaganda kommunikációja
Remek üzlet, ha sok tízmilliárd állami pénzt kell elkölteni, és azzal egyetlen egy kiválasztottat bíz meg a kormány - derül ki az egyetlen egy kiválasztott cégcasoport tavalyi gazdálkodási adataiból. A konkurens nélkül maradt, egy tulajdonos kezében lévő cégcsoport feladata történetesen az, hogy a kormány üzeneteit kell eljutattni az emberekhez, hátha nem néznek elég közszolgálati tévét.
Világrekord: a kormány költött tavaly a legtöbbet reklámra
A magyar reklámpiac legnagyobb megrendelője a kormányzat volt tavaly, derült ki az éves régiós CANnual Report reklámpiaci jelentésből. A közép-és kelet-európai, független reklámügynökségek közreműködésével készült beszámoló szerint a magyar állam kétszer annyit költött, mint a második helyezett: az állami 32 millió euró mögött a Magyar Telekom közel 15 millió eurós büdzséje áll.