language

Lapok:

NOL (Népszabadság) highlight_off

Kulcsszavak:

repülőtér / légügy highlight_off

NOL (Népszabadság)

A Népszabadság Magyarország legnagyobb országos politikai, közéleti napilapja volt 2016. októberi megszűnéséig. Az újság a rendszerváltásig az MSZMP központi lapjaként működött, a jogutód Magyar Szocialista Pártnak a hozzá kötődő Szabad Sajtó Alapítvány révén 2015-ig jelentős befolyása volt a lapra. 1990. szeptember 1-jétől a lapot a Népszabadság Rt. adta ki. 2003-ban a lap fő tulajdonosa a svájci Ringier magyarországi leányvállalata, a Ringier Kiadó Kft. lett. 2014 januárjában a Ringier és az Axel Springer-Budapest Kiadói Kft. fúziója miatt a Gazdasági Versenyhivatal döntése nyomán a portfólió egy részét (regionális lapok és országos média mellett a Népszabadságot kiadó cég 70,4%-át) az osztrák Vienna Capital Partners vette át, amelynek fő tulajdonosa Heinrich Pecina osztrák üzletember. Pecina médiacége, a Mediaworks 2015-ben az MSZP pártalapítvány és a munkatársak egyesületének tulajdonrészét is megszerezte. 2016. október 8-án a kiadó gazdasági okokra hivatkozva felfüggesztette a lap kiadását. Október 25-én Pecinától a Mészáros Lőrinchez köthető Opimus Press Zrt.-hez került a Népszabadságot is tulajdonló Mediaworks Hungary Zrt. részvényeinek 100%-a, emiatt sokan politikai nyomásgyakorlást látnak a lap bezárása mögött.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [18]  Oldalak:   1 2   >  >>

Mi történt Ferihegyen?

Bajnai Gondonra kellett volna terhelő vallomást tenniük a repülőtéri vesztegetési botrány szereplőinek – legalábbis ezt állítják a büntetőperben kihallgatott vádlottak.

Demszkyre terhelő vallomást vártak a rendőrök?

Fizikai kényszert nem alkalmaztak vele szemben, de a nyomozók egyértelművé tették: ha egykori politikusokra, például Demszky Gábor volt főpolgármesterre vall, akár azonnal szabadulhat – állítja Sz. György, a repülőtéri vesztegetés elsőrendű vádlottja.

Meghallgatták Tátrait és Draskovicsot

Tátrai Miklós, a nemzeti vagyonkezelő volt vezérigazgatója és Draskovics Tibor volt pénzügyminiszter volt tegnap a Malév működését és a Budapest Airport privatizációját és az azt követő eseményeket vizsgáló parlamenti bizottság meghívott vendége.

Mi folyik a győri repülőtér körül?

Nem csak zöldérdekek vezérlik a szakminisztériumot, amikor ellenzi a most állami és önkormányzati területen működő Győr-Pér légikikötő leszállópályájának meghosszabbítását, s helyette – ha nem is nyilvánosan – azt szorgalmazza: inkább az onnan 300 méterre található magáningatlanon engedélyezzék a hatóságok a repülőtér fejlesztését – szivárgott ki a szaktárcától.

A Malév-csőd, az oroszok és a reptér-privatizáció titkai

A Malév csődjének és orosz tulajdonlásának titkairól, s a Budapest Airport privatizációjának titkos záradékáról lebbenti fel a fátylat Tátrai Miklós, a Vagyonkezelő volt vezére.

Újabb feljelentést tett a Jobbik a Budapest Airport privatizációja miatt

A Budapest Airport privatizációs szerződésében foglalt fejlesztések elmaradása, illetve az ezekhez kapcsolódó kötbér le nem hívása kapcsán hűtlen kezelés miatt feljelentést tett két jobbikos parlamenti képviselő kedden a legfőbb ügyésznél.

Jobbik: állítsák le a Budapest Airport privatizációját

A Jobbik felszólítja a kormányt, hogy függessze fel a Budapest Airport (BA) Zrt. még állami tulajdonban lévő 25 százalékának privatizációját - jelentette ki szerdán sajtótájékoztatón Bertha Szilvia és Szilágyi György országgyűlési képviselők.
Találatok: [18]  Oldalak:   1 2   >  >>