Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

Intézmények:

SonitusMedia highlight_off
Találatok: [3]  Oldalak:   1

Simicska 87 millióért, a TV2 64 millióért erősítette a kormányt

Nemrég írtunk arról, hogy 475 millió forintból hirdette a kormány, hogy Magyarország erősödik. Akkor nem, de most megküldte a Miniszterelnökség azt is, hogy melyik médiacégnek mennyi jutott ebből a pénzből. Simicska Lajos érdekeltségeinek összesen 87, a TV2-nek közel 64 millió, a PestiSrácoknak 3 millió forint.

Hogyan működött Orbán és Simicska médiabirodalma?

A Kreatív több mint nyolcvanezer közbeszerzési és reklámozási adat elemzése után kiszámolta, leírta és lerajzolta, hogyan épült fel és működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

Lajos már ki van fizetve

Az állami, kormányzatközeli hirdetési piac listaáron úgy évente 30 milliárd forint, ténylegesen talán a fele-harmada. Így is sok üzlet van benne, hiszen jól keres, aki a reklámokat elkészíti (a kreatívok), aki befoglalja (a médiaügynökségek), és sok pénzt kap az is, ahol ezek sűrűsödnek (tévék, rádiók, újságok, portálok, plakátcégek). A pontos adatokat lásd a Kantar Mediatól kapott táblázatainkban!
Találatok: [3]  Oldalak:   1