Személyek: |
Eltűnt a NER első igazi szimbóluma, de még így is termeli a milliárdokat
Már nem Közgép néven fut Simicska Lajos birodalmának egykori zászlóshajója, de a cég így is nagyobb árbevételt ért el, mint a megelőző hét évben bármikor.
Szíjj Lászlóék átnevezték a Közgépet, és 750 milliós profitot értek el vele
Szép profitot hozott a Duna Aszfalt és a már új néven futó egykori Közgép is, de azt érzik a tulajdonosok, hogy rossz idők vannak az építőiparban, egy fillér osztalékot sem vettek ki ebből a két vállalatból.
Mészáros Lőrinc 100 milliárdot elnyelő gabonafeldolgozói elkezdték termelni a profitot
Mészáros Lőrinc korábban jobbára veszteségeket halmozó gabonafeldolgozó cégei tavaly már nyereséget hoztak. A Viresol és a Kall Ingredients együtt bő ötmilliárd forint profitot termelt, igaz, a két cégnek juttatott közpénzes támogatások ennek sokszorosát, összesen 23,5 milliárd forintot tettek ki, nem beszélve a beruházáshoz nyújtott tízmilliárdokról.
Amatőr puccs, magyar hídépítés Kongóban
A vasárnapi fővárosi puccskísérlet bizonyára nem zavarja meg a Duna Aszfalt út-, és hídépítési vállalkozását az ország keleti határvidékén.
Megmutatjuk, hogyan gyűltek a NER-elit ezermilliárdjai
A nyolc leggazdagabb NER-üzletember együttes vagyona tíz évvel ezelőtt még 50 milliárd sem volt, most viszont már a 2000 milliárd forintot is jóval meghaladja.
Mészáros Lőrinc 990 milliárddal a legvagyonosabb magyar, Tiborcz István belépett a 100 milliárdosok klubjába
Egyetlen év alatt 50 százalékkal bővült Mészáros Lőrinc vagyona, így vezeti a friss gazdaglistát. A miniszterelnök veje is nagyot ugrott előre azzal, hogy 30 milliárdot pakolt hozzá az eddigi 70-hez.
Tizenötezermilliárd forintos üzletet kötöttek Mészáros Lőrincék az állammal
A Szabad Európa kiperelte az autópálya-koncessziós szerződés mellékleteit, és kiderült, hogy 15-17 ezer milliárd forintba kerülhet az adófizetőknek az, hogy a kormány kiszervezte a hazai gyorsforgalmiút-hálózat nagy részét. Az üzletet elnyerő hét magántőkealapról kiderült, hogy négy Szíjj László, három pedig Mészáros Lőrinc kormányközeli üzletember százszázalékos tulajdonában van.
Autópálya-koncesszió 35 évre
Mészáros Lőrinc
Szíjj László
Cronus Magántőkealap
Konzum PE Magántőkealap
Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő (MKIF) Zrt.
Nemzeti Koncessziós Iroda
Opus Bridge Magántőkealap
Opus New Way Magántőkealap
Themis Magántőkealap
Vesta Magántőkealap
Via Magántőkealap
autópálya
koncesszió
tőkealap
A Duna Aszfalt építheti meg nettó 294 milliárd forintért a mohácsi Duna-hidat
Tavaly év végén hangzott el először, hogy várhatóan minden idők legdrágább magyar hídja épülhet meg Mohácsnál a közeljövőben. A 300-320 milliárdos összegről a makói Rádió7-nek adott interjújában beszélt Lázár János. Az építési és közlekedési miniszter által megjósolt számok mára valósággá váltak, hiszen megjelentek a beruházásra kiírt tender legfrissebb dokumentumai. Ezek szerint a legolcsóbb, nettó 294 milliárdos ajánlatot (a Szijjártó Pétert megjachtoztató) Szíjj László Duna Aszfaltja adta, így elvileg ők végezhetik el az útépítést is magába foglaló munkálatokat.
Kötelezettségszegési eljárást indít az EU a Mészároséknak adott autópálya-koncessziók miatt
Az Európai Bizottság három ügyben is kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen. A kormány 2022-ben adta 35 évre Mészáros Lőrinc és Szíjj László cégének az állami gyorsforgalmi utak meghatározó részének üzemeltetési jogát, amivel akár 700 milliárd forintot is kereshetnek.
Kötelezettségszegési eljárást indít az EU a Mészároséknak adott autópálya-koncessziók miatt
Az Európai Bizottság három ügyben is kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen. A kormány 2022-ben adta 35 évre Mészáros Lőrinc és Szíjj László cégének az állami gyorsforgalmi utak meghatározó részének üzemeltetési jogát, amivel akár 700 milliárd forintot is kereshetnek.