language

Intézmények:

Mediaworks Hungary Zrt. highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [181]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Egyetlen nap alatt 62 millió forintért hirdették a fideszes propagandát Facebookon

A választási kampányok hajrájában megszokott, hogy a csapból is politikai hirdetések folynak, és ezt most, az EP/önkormányzati választás előtti utolsó héten alaposan megtapasztalhatják azok, akik szoktak facebookozni. A Meta egy nyilvános felületen, az Ad Libraryben gyűjti a politikai hirdetések statisztikáit, ebből tudjuk, hogy a magyar politika átlagosan napi 6 millió forinttal gazdagítja a céget.

Napi 7 millió forintot éget el a magyar politika közösségi médiás reklámra, már öt éve

2019 áprilisában az online hirdetési biznisz két legnagyobb szereplője, a Facebook és a Google, létrehozott egy-egy nyilvános adatbázist, amiben a felületeiken megjelenő politikai-közéleti hirdetésekről közöl adatokat. Például azt, hogy ki és mennyit fizetett ezekért, és milyen elérést kapott cserébe. A példamutató átláthatóság persze nem csak úgy spontán jött a két óriáscégnek: ekkor már évek óta jelentős nyomás alatt álltak, hogy transzparensebbek legyenek a politikai hirdetésekkel. Olyan vádak is felmerültek, hogy ezekkel a választások külső manipulációjának adnak teret jó pénzért.

Alakul a maxi-NER-biznisz a rákosrendezői maxi-Dubaj-projektnél

Garancsi István egyik fontos embere irányítja a beruházó Mohamed Alabbar magyarországi cégét. Számos más fejlemény is alátámasztani látszik, hogy a kormányzati megbízásokkal eddig is bőségesen ellátott gazdasági szereplők ebből a projektből is hasznot húzhatnak.

HVG Top 500: Orbán Viktor barátainak és kedvenceinek cégei most is ott vannak a profitrekorderek között

Érdekes mintázatok rajzolódnak ki néhány csúcsoligarcha – a nyereségrekorderek között is feltűnő – vagyonkezelőinek osztalékpolitikájában.

A Fidesz mentőövet dob a napilapoknak, amelyek nagy része persze kormánypárti

A demokratikus közélet elengedhetetlen elemének tartja a parlament egyik bizottsága a napilapokat, miközben szinte már csak kormánypárti maradt belőlük. A köztéri reklámokat viszont korlátoznák.

Válság ide vagy oda, a NER-média és a hatalomközeli celebek 2022-ben is kaszáltak

A 2022-es gazdasági visszaesést még az államhoz közel álló cégek is megérezték, a kormányközeli kommunikációs vállalatok és hírességek azonban még a tavalyi évet is masszív bevételekkel zárták.

A kormány elintézi az akkugyárak kritikusait, Mészárosék pedig már kaszálnak is

Erővel és pénzzel intézi el a kormány, hogy az akkumulátorgyár-építések hasznából a lakájmédiát és lakájvállalkozásokat hozza helyzetbe.

Első fokon sajtópert nyert az Átlátszó az MTI és a Magyar Nemzet ellen

A Fővárosi Törvényszék első fokon, nem jogerősen helyreigazításra kötelezte a Magyar Távirati Irodát és a Magyar Nemzet napilapot, valamint annak online változatát a CÖF-CÖKA sajtótájékoztatójáról szóló tudósításaik miatt. A közpénzzel támogatott álcivil szervezet január elején tartott sajtótájékoztatót az Átlátszóról a kormánypropaganda mikrofonállványai előtt. A sajtótájékoztatón több valótlan tényállítást tettek az Átlátszó finanszírozásáról, továbbá nemzetbiztonsági kockázatot vizionáltak lapunk működése kapcsán. A tényállítások miatt pereltünk.

NER-közeli tulajdonosokkal erősít a magánegészségügy egyik szárnyaló cége

A TritonLife Labs laborszolgáltató mindkét új tagjával kapcsolatban vannak érdekességek.
Találatok: [181]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>