language

Intézmények:

Fenstherm Future Zrt. highlight_off

Személyek:

Mészáros Ágnes highlight_off

Mészáros Ágnes

Mészáros Ágnes Mészáros Lőrinc lánya. 2009-ben végzett a Szent István Egyetem Gazdaságtudományi Karán, pályafutását a Mészáros és Mészáros Kft. ügyvezetőjeként kezdte, 2015-től az ásványvíz üzletág vezetője. Testvéreivel 2017 óta tagjai a Konzum Zrt.igazgatóságának. 2019-ben váratlanul távozott az Opus Global Nyrt. igazgatóságából. A családi cégek közül részesedése van például a Mészáros Agro Kft-ben, illetve az MHM Vagyonkezelő Zrt-ben – utóbbinak egyben ő a vezérigazgatója is.

2017-ben ment feleségül Homlok Zsolthoz, majd 2023-ban jött a hír válásukról.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [3]  Oldalak:   1

Mészáros Lőrinc két vállalkozásának irányításából is távoztak a gyerekei

A felcsúti milliárdos gyerekeinek vagyonosodása ugyanakkor nem állt meg, a nyílászárófronton szereztek új tulajdont.

Mészáros Lőrinc közelében már kisüzemi sörfőzésben is utaznak

Egy olyan vállalkozásról van szó, amelynek alapítója jól ismeri a Mészáros családot.

Ez sem tipikus: Mészáros Lőrinc gyerekei egy cégükből sem vettek fel osztalékot

Megtört 2019-ben a szárnyaló lendület Mészáros Lőrinc gyermekeinek zászlóshajó cégénél. Más érdekeltségeik ugyanakkor elég jól hoztak a konyhára. Osztalékot azonban egyik cégükből sem vettek ki a beszámolók szerint. Nem lehet magabiztosan kijelenteni, hogy Mészáros Lőrinc gyerekei maradéktalanul elégedettek lennének a tulajdonukban lévő cégek tavalyi évével. Bár a kisebb vállalkozások szép számokat hoztak 2019-ben és növekedni tudtak, a tervezőiroda is felívelőben van, addig a zászlóshajó cégnél megtört a korábbi szárnyaló lendület. És nem is kicsit. A Fejér-B.Á.L Zrt.-nél jócskán visszaestek a bevételek, aminek szinte törvényszerű következménye lett, hogy a profit is jóval alacsonyabban alakult a 2018-asnál. Igaz, ez is csak viszonyítás kérdése, hiszen még így is 1,5 milliárdos profitra tettek szert (ám ez az előző évi negyede). Ami viszont a Nemzeti Együttműködés Rendszerében egész ritka jelenség: ezúttal egyetlen cégükből sem fizettek ki maguknak osztalékot, hiába lett volna rá lehetőség. Szokatlan tétel a kiadások között A részletezett anyagjellegű ráfordítások között tűnt fel egy igazán szokatlan tétel: hirdetés, reklám, propaganda: 544 millió forint. A tétel jelentős, főleg annak fényében, hogy egy ekkora összegű kampány esetén számos helyen találkozni kellett volna, ámnem tudunk felidézni semmilyen Fejér-B.Á.L. reklámot. Az biztos, hogy jelentős kiadás volt ez, mivel a korábbi években ezen a címen ennek töredékét költötték el. 2017-ben 2 milliót, 2018-ban pedig 20 millió forintot. A megugrás hátterében véleményünk szerint két dolog állhat: vagy valamelyik focicsapatot szponzorálták meg ekkora összeggel (az eszéki vagy a felcsúti focicsapatot tartjuk erre esélyesnek, melyeknek a honlap szerint támogatói is), vagy pedig valamelyik KESMA-terméket "támogattak" meg ilyen formában ekkora összeggel.
Találatok: [3]  Oldalak:   1