Intézmények: |
|
Személyek: |
Rogán Antal
Schadl és Gazdi 35 éves dögszállítási koncessziót akarhatott, és erről Rogánnak kellett volna döntenie
Egy, az állati tetemek elszállításáról és kezeléséről szóló 35 éves koncesszió megszerzésén dolgozhatott 2021-ben Schadl György és köre.
Semmilyen közvetlen bizonyíték nincs arra, hogy Rogán segített volna nekik, de a koncessziókért felelős miniszterként alá tartozna a terület.
A nyomozati anyagban elég zavaros a történet, de a részletek alapján egyáltalán nem valószínűtlen, hogy legalább részben igaz.
Völner-Schadl ügy
Grécs László
Lázár János
Nagy Ádám
Rogán Antal
Schadl György
Atev Fehérjefeldolgozó Zrt.
Jövő Nemzedék Földje Alapítvány
Nemzeti Koncessziós Iroda
autópálya
gyógyszeripar
hulladéküzlet
klientúra
koncesszió
szerencsejáték
ügyészség
vagyonátadás / közérdekű alapítvány
végrehajtás
versenykorlátozás - kartell
vesztegetés
A Rogán-féle "Nemzeti Patika-hálózat" vagy nagy mutyi, vagy nagy bukta lesz
Alapvetően nem tűnik jó üzletnek az intézményi, vagyis kórházi gyógyszertárak koncessziós üzemeltetése, a forgalom jelentős, ám a vényköteles gyógyszereken elérhető árrés minimális. A koncesszort – biztosan az egyik nagy patikahálózat lesz – azonban nagy versenyelőnyhöz juttatják a lazább speciális szabályok.
Jön az új szabályozás, az Orbán-kormány egyetlen szereplőre bízná a 200 milliárdos kórházi gyógyszerbeszerzést is
Alaposan átrendezheti a magyarországi piacot az a nemrég megjelent kormányrendelet, amely a kórházi gyógyszerellátást 2025 januárjától egy különleges jogokkal felruházott, úgynevezett projekttársaságra bízná. Szakemberek szerint ez nem csupán a kórházi betegek ellátását szolgáló 200 milliárdos büdzsé felhasználását rendezheti át, hanem az egészségügyi intézmények környékére települt patikák sorsát is megpecsételheti.
Rogán Antal a világ összes pénzét elverheti arra, hogy fenntartsák a NER-valóságot
Akár napi szinten dönthet óriási pénzekről Rogán Antal, és évtizedekre bebetonozhatja néhány NER-figura üzletét úgy, hogy akár Orbán rendszerének bukását is túléljék. Rogán hatalma még akkor is az egyik legnagyobb ma Magyarországon, ha csak azt vesszük figyelembe, hogy mit tehet meg szabályosan.
Balásy Gyula
Habony Árpád
Mészáros Lőrinc
Rogán Antal
Szentkirályi Alexandra
Szíjj László
Alkotmányvédelmi Hivatal (AVH)
Információs Hivatal (IH)
Kormányzati Ellenőrzési Hivatal (KEHI)
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Nemzetbiztonsági Szakszolgálat
Nemzeti Információs Központ
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
Nemzeti Koncessziós Iroda
Védelmi Igazgatási Hivatal
adatvédelem
állami/önkormányzati szerződések
gazdálkodás
hatalomkoncentráció
hirdetés
hulladéküzlet
idegenforgalom
informatika
jogalkotás
klientúra
koncesszió
műsor / filmgyártás
pályázat
szerencsejáték
túlárazás / pénznyelő
választások - népszavazás
versenykorlátozás - kartell
Szinte családi vállalkozásban üzemeltetik az autópályákat a következő 35 évben
Mészáros Lőrinc, Szíjj László, rokonaik és üzletfeleik magánszáma lesz a sztrádakoncesszió működtetése.
Autópálya-koncesszió 35 évre
Belgrád-Budapest vasútvonal
Barna Zsolt
Magi Julianna
Matolcsy Ádám
Mészáros Lőrinc
Németh Tamás
Orbán Viktor
Polyák József
Rogán Antal
Száraz István
Szíjj Berta
Szíjj László
Szőke Gábor
Tiborcz István
Vida József
Vörös József
Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt.
Cronus Magántőkealap
Duna Aszfalt Zrt.
Konzum PE Magántőkealap
Magyar Bankholding Zrt.
Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő (MKIF) Zrt.
Magyar Külkereskedelmi Bank (MKB) Zrt.
MBH Bank Nyrt.
Mészáros és Mészáros Zrt.
MKIF Infrastruktúra Üzemeltető Zrt.
MKIF Primus Zrt.
MKIF Quartus Zrt.
MKIF Quintus Zrt.
MKIF Secundus Zrt.
MKIF Sextus Zrt.
MKIF Tertius Zrt.
Nemzeti Koncessziós Iroda
Opus Bridge Magántőkealap
Opus New Way Magántőkealap
RM International Zrt.
Themis Magántőkealap
Vesta Magántőkealap
Via Magántőkealap
adatigénylés
állami/önkormányzati szerződések
átláthatóság
autópálya
építőipar
hitelezés
ítélet/döntés
klientúra
koncesszió
közadat
közbeszerzés
közlekedés
rokonok
támogatás
tőkealap
útépítés
vasút
Mészáros Lőrincék 200 milliárd forintért üzemeltetik az autópályákat jövőre
A 2024-es költségvetés tervezetéből kiderült, mennyi rendelkezésre állási díjat fizet az állam a Mészáros Lőrinc és Szíjj László érdekeltségébe tartozó autópálya-koncessziós konzorciumnak.
Az ügyészség cáfolja Hadházy Ákost, nem a Schadl-ügyről adtak tájékoztatást
Nagy nehezen, de megtudtam: még mindig nyomoznak a Schadl-ügy legsúlyosabb szálának ügyében – írta Hadházy Ákos egy szerdai Facebook-posztjában. Az ellenzéki politikus emlékeztet: noha a Magyar Bírósági Végrehajtói Kamara elnöke, Schadl György és Völner Pál volt igazságügyi államtitkár ellen a végrehajtói vesztegetés ügyében már vádat emeltek, „a jelek szerint a Nyomozó Főügyészség még mindig nem tudja, ki lehet Tóni, Barbara és Ádám, akikkel a korrupt végrehajtó ismerőse egy 30 éves buliról beszélt.”
Már a Kormányzati Ellenőrzési Hivatalt is Rogán irányítja
A miniszterelnök kabinetfőnökének hatalma és hatásköre tovább nő.
Megnézheted, melyik autópályákon keresnek majd akár ezer milliárdot is Mészárosék
Nem került be a teljes gyorsforgalmi hálózat a koncessziós csomagba, de az még tovább bővülhet, és nagyobb profitot termelhet a sokat kritizált ppp-s sztrádáknál is.
Kiderült, ki kezelheti 2057-ig a magyar autópályákat, és nem lepődtünk meg
Kihirdették a nemzeti autópálya-koncesszió közbeszerzésének eredményeit, jól ismert nevek szerepelnek a győztes koncesszióban és az alvállalkozók listáján is.
Mészáros Lőrinc
Rogán Antal
Szíjj László
Cronus Magántőkealap
Duna Aszfalt Zrt.
Eurout Kft.
FŐBER Zrt.
Hódmezővásárhelyi Útépítő (Hódút) Kft.
Konzum PE Magántőkealap
Közgép Zrt.
Mészáros és Mészáros Zrt.
Miniszterelnöki Kabinetiroda
Nemzeti Koncessziós Iroda
Opus Bridge Magántőkealap
Opus Global Befektetési Alapkezelő Zrt.
Opus Global Nyrt.
Opus New Way Magántőkealap
RODEN Mérnöki Iroda Kft.
Themis Magántőkealap
UNITEF'83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt.
Utiber Kft.
Vesta Magántőkealap
Via Magántőkealap
VIKÖTI Mérnök Iroda Kft.
átláthatóság
autópálya
építőipar
gazdálkodás
háttér
klientúra
koncesszió
közbeszerzés
közlekedés
tőkealap
útépítés