Személyek: |
Mészárosék tesznek egy szívességet, aztán százmilliárdokat szakítanak az autópályákból 2057-ig
Mészáros Lőrinc üzleti körei húzták be az állami gyorsforgalmi utak üzemeltetésének és fejlesztésének 35 éves koncesszióját. Rövid távon az állam és a párt nyer, hosszú távon Mészárosék.
Autópálya-koncesszió 35 évre
Mészáros Lőrinc
Szíjj László
Duna Aszfalt Zrt.
Konzum Befektetési Alapkezelő Zrt.
Közgép Zrt.
Mészáros és Mészáros Zrt.
Minerva Befektetési Alapkezelő Zrt.
Nemzeti Koncessziós Iroda
Themis Magántőkealap
átláthatóság
autópálya
építőipar
klientúra
koncesszió
közbeszerzés
tőkealap
útépítés
Mészáros Lőrinc több évtizedes autópályás múlttal rendelkező cégeket hajtott maga alá alvállalkozónak
Az alvállalkozókról méltatlanul kevés szó esik egy milliárdos állami közbeszerzés eredményhirdetésekor, pedig a munka dandárját általában ők végzik el. Mészáros Lőrinc és Szíjj László nevét az egész ország ismeri, de az alvállalkozóik szerényen megbújnak a háttérben, holott a közbeszerzés áldásaiból azért ők is bőven részesülnek.
Autópálya-koncesszió 35 évre
Mészáros Lőrinc
Szíjj László
Duna Aszfalt Zrt.
Eurout Kft.
FŐBER Zrt.
FŐMTERV Mérnöki Tervező Zrt.
Hódút Hódmezővásáhelyi Útépítő Kft.
Közgép Zrt.
Mészáros és Mészáros Zrt.
RODEN Mérnöki Iroda Kft.
UNITEF'83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt.
Utiber Kft.
VIKÖTI Mérnök Iroda Kft.
autópálya
építőipar
koncesszió
közbeszerzés
Megnézheted, melyik autópályákon keresnek majd akár ezer milliárdot is Mészárosék
Nem került be a teljes gyorsforgalmi hálózat a koncessziós csomagba, de az még tovább bővülhet, és nagyobb profitot termelhet a sokat kritizált ppp-s sztrádáknál is.
Rogán Antal a 35 éves autópálya-koncesszióról: Inkább Mészáros, mint egy külföldi
Évente és kilométerenként 96,2 millió forintért Mészáros Lőrinc és Szíjj László érdekeltségei fogják üzemeltetni 35 évig a teljes magyarországi gyorsforgalmi úthálózatot.
Autópálya-koncesszió 35 évre
Mészáros Lőrinc
Szíjj László
Cronus Magántőkealap
Konzum PE Magántőkealap
Minerva Befektetési Alapkezelő
Nemzeti Koncessziós Iroda
Opus Bridge Magántőkealap
Opus New Way Magántőkealap
Themis Magántőkealap
Vesta Magántőkealap
Via Magántőkealap
autópálya
klientúra
koncesszió
tanácsadás
A Themis vezette konzorcium nyerte meg 35 évre az autópályák kezelését
A Themis magántőkealap vezette konzorcium nyerte el a nemzeti autópálya-koncessziót a következő 35 évre – jelentette be Rogán Antal kabinetminiszter a Nemzeti Koncessziós Iroda eljárásáról. A győztes RAD-rendszerben kezelheti és építheti a magyar autópályákat. A Mészáros Lőrinc és Szíjj László vállalkozók érdekeltségeivel felálló konzorcium sok feladatot vállal magára.
Kilométerenként csaknem 5 milliárdért építheti az M49-est a Szijjártót luxusjachtoztató Szíjj László cége
Az M49-es gyorsforgalmi út kivitelezési munkálataira kiírt közbeszerzést nyerte el nettó 138 milliárd 46 millió 671 ezer 674 forint értékben a Duna Aszfalt – derül ki az uniós közbeszerzési értesítő keddi számából. A Duna Aszfalt tulajdonosa az ország egyik leggazdagabb oligarchája, Szíjj László, aki Lady MRD nevű luxusjachtján vendégül látott számos vállalkozót, állami cégek vezetőit, illetve állami vezetőket, köztük Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminisztert is.
Mészáros Lőrinc fejleszti Bicske közlekedését, aminek Orbán Győző örül a legjobban
Orbán Viktor apjának bányaérdekeltségei fölözhetik le annak előnyeit, hogy Orbán Viktor régi barátjának érdekeltségei rendezkednek Bicske környékén. Persze jól járt a harcostárs, Mészáros Lőrinc is, aki eközben hozzájutott egy ipari parki területhez Felcsút közelében. Utóbbi mellesleg a környezetet is szennyezi.
Komjáthy Péter
Mészáros János
Mészáros Lőrinc
Orbán Győző
Orbán Viktor
Pálffy Károly
Simicska Lajos
Széplaki Árpád
Szíjj László
Tessely Zoltán
Teszár Tamás
Duna Aszfalt Zrt.
Felcsúti Ipari Park Kft.
Híd-Tám Kft.
HM EI Zrt.
Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt.
Nemzeti Földügyi Központ
V-Híd Zrt.
bányászat
építőipar
EU
hulladéküzlet
ingatlan
juttatás
kiemelt beruházás
klientúra
környezetkárosítás
közlekedés
közmű
önkormányzat
rokonok
sport
támogatás
útépítés
Bicske
Fejér megye
Felcsút
Gánt
Átadták a Simicska-Orbán háború és a túlárazás szimbólumává vált autóutat
A kormány addig védte az M4-es Szolnok körüli költségeit, amíg Simicska Lajos nem kezdett el telefonálni 2015. február 6-án. A félbemaradt szakaszt most adták át, és összességében még drágább lett.
Amikor a NER jószívű: Bigének és Gattyánnak is szorítottak helyet a kormány Covid-pályázatain
Építőipar, élelmiszer-termelés, de főként a német autóipar: busásan megajándékozta a kormány a szívének kedves köröket a koronavírus-járványra hivatkozva indított pályázaton. Mészáros, Gattyán vagy Leisztinger is feltűnik a HVG által megszerzett dokumentumban.
Barkász Sándor
Bige László
Csányi Sándor
Garancsi István
Gattyán György
Lantos Csaba
Leisztinger Tamás
Matolcsy Ádám
Mészáros Lőrinc
Széles Gábor
Szemerey Tamás
Szíjj László
Varga Károly
Varga Zoltán (Central)
Végh Gábor
Világi Oszkár
Zakor Sándor
Balaton Bútor
BanKonzult Vill Kft.
Békés Drén Kft.
Bige Holding Kft.
Budai Egészségközpont (BEK) Kft.
Budai Egészségközpont Kft.
Central Dabasi Nyomda Zrt.
Criterion
Doktor24 Medicina Zrt.
Fenstherm Future
Futurmed Kft.
Gallicoop
Hungaropec Zrt.
Magyar Olajipari (MOL) Nyrt.
MedAlliance Holding Zrt.
MMV Magyar Magánvasút Zrt.
Pharos '95 Kft.
RTI Railtrans International
Slovnaft
Szabadics Közmű- és Mélyépítő Zrt.
Teqball Kft.
Valton-Sec Zrt.
covid-19
egészségügy
élelmiszeripar
építőipar
idegenforgalom
jármű / gépgyártás
klientúra
közmű
mezőgazdaság
NER HOTEL
offshore
őrzés-védés
támogatás
Idehaza extraprofitot, külföldön csak veszteséget termel a kormány kedvenc útépítő cége
Próbál külföldön terjeszkedni a Duna Aszfalt, de az eredmények egyelőre nem említhetőek egy lapon az idehaza elért kiemelkedő növekedéssel és profitrátával.
Szíjj László
Banimex
Duna Aszfalt Zrt.
Hódút Hódmezővásáhelyi Útépítő Kft.
Osijek Asfalt d.o.o.
Rail-Via International AD
WKS Duna Polska
építőipar
háttér
klientúra
közbeszerzés
útépítés
vagyonosodás / vagyonnyilatkozat
Afrika
Bulgária
Európa
Horvátország
Lengyelország
Magyarország
Mauritius
Románia
Svédország