Intézmények: |
Találatok: [2] Oldalak: 1
Napi 7 millió forintot éget el a magyar politika közösségi médiás reklámra, már öt éve
2019 áprilisában az online hirdetési biznisz két legnagyobb szereplője, a Facebook és a Google, létrehozott egy-egy nyilvános adatbázist, amiben a felületeiken megjelenő politikai-közéleti hirdetésekről közöl adatokat. Például azt, hogy ki és mennyit fizetett ezekért, és milyen elérést kapott cserébe. A példamutató átláthatóság persze nem csak úgy spontán jött a két óriáscégnek: ekkor már évek óta jelentős nyomás alatt álltak, hogy transzparensebbek legyenek a politikai hirdetésekkel. Olyan vádak is felmerültek, hogy ezekkel a választások külső manipulációjának adnak teret jó pénzért.
Bohár Dániel
Deák Dániel
Déri Stefi
Márki-Zay Péter
Orbán Viktor
Rákay Philip
Trombitás Kristóf Keresztély
Aktuális Média Nonprofit Kft.
Budapest Beszél
Civil Összefogás Fórum - Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány
Demokratikus Koalíció (DK)
Fidelitas
Fidesz
Magyar Nemzet
Magyarország Kormánya
Mandiner Press Kft.
Mediaworks Hungary Zrt.
Megafon Digitális Inkubátor Központ Nonprofit Kft.
Mi Hazánk
Momentum
Oraculum 2020 Kft.
Origo Zrt.
átláthatóság
hirdetés
klientúra
túlárazás / pénznyelő
Első fokon sajtópert nyert az Átlátszó az MTI és a Magyar Nemzet ellen
A Fővárosi Törvényszék első fokon, nem jogerősen helyreigazításra kötelezte a Magyar Távirati Irodát és a Magyar Nemzet napilapot, valamint annak online változatát a CÖF-CÖKA sajtótájékoztatójáról szóló tudósításaik miatt. A közpénzzel támogatott álcivil szervezet január elején tartott sajtótájékoztatót az Átlátszóról a kormánypropaganda mikrofonállványai előtt. A sajtótájékoztatón több valótlan tényállítást tettek az Átlátszó finanszírozásáról, továbbá nemzetbiztonsági kockázatot vizionáltak lapunk működése kapcsán. A tényállítások miatt pereltünk.
Találatok: [2] Oldalak: 1