language

Intézmények:

Civil Összefogás Fórum - Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány highlight_off

Lapok:

Civil Összefogás Fórum - Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány

A CÖF, illetve a jogi személyiségként mögötte álló CÖKA 2009-ben alakult meg. Elsősorban az Orbán-kormányokat támogató tömegrendezvényei, a békemenetek szervezőjeként vált ismertté a nyilvánosságban. Bár a kormány rendszeresen támadja a hazai civil szférát, a magát szintén civilnek nevező CÖF ezalól kivételt képez – számos állami vállalat több száz milliós támogatásával gazdálkodhatnak.

Telex

A Telex.hu internetes hírportál, amelynek kiadója a Van Másik Kft. A Telex.hu indulásáról szóló tervet 2020. szeptember 4-én jelentette be Munk Veronika, a Telex.hu főszerkesztője. A kiadó cég tulajdonosa és ügyvezetője Kárpáti Márton. Munk és Kárpáti 2020 júliusáig az Index.hu főszerkesztő-helyettesei voltak.A hírportál 2020. október 2-án indult el. (Wikipédia)

A lap főszerkesztői: Munk Veronika, Dull Szabolcs

Támogasd a sajtóadatbázis fenntartását rendszeres adományoddal,

hogy a korrupciós ügyek ne tűnjenek el a süllyesztőben!

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [8]  Oldalak:   1

Belépés Támogatás Harminc nap alatt 200 millió forintot költött facebookos hirdetésekre a Megafon

Jelentős összegeket költ el a Megafon központ a kegyelmi botrány és Magyar Péter színre lépése óta: nemrég írtuk, hogy a havi költési számlájuk 143 millió forint volt – és ez most csak még tovább emelkedett. Az aktuális adatok szerint ugyanis március 21. és április 19. között összesen 199 403 631 forintot költöttek a Megafon-influenszerek hirdetéseire, szám szerint 348 darabra.

Napi 7 millió forintot éget el a magyar politika közösségi médiás reklámra, már öt éve

2019 áprilisában az online hirdetési biznisz két legnagyobb szereplője, a Facebook és a Google, létrehozott egy-egy nyilvános adatbázist, amiben a felületeiken megjelenő politikai-közéleti hirdetésekről közöl adatokat. Például azt, hogy ki és mennyit fizetett ezekért, és milyen elérést kapott cserébe. A példamutató átláthatóság persze nem csak úgy spontán jött a két óriáscégnek: ekkor már évek óta jelentős nyomás alatt álltak, hogy transzparensebbek legyenek a politikai hirdetésekkel. Olyan vádak is felmerültek, hogy ezekkel a választások külső manipulációjának adnak teret jó pénzért.

143 millió forint a Megafon havi facebookos hirdetési számlája

A kegyelmi botrány, majd Magyar Péter színre lépése nyomán alaposan felbolydult a magyar közélet, és egészen példátlan módon, hosszú időre kicsúszott a Fidesz kezéből a kezdeményezés, a közbeszéd feletti kontroll. Ezt gigantikus kommunikációs hadművelettel próbálják visszaszerezni – eddig felemás sikerrel. A propaganda gyakorlatilag egyetlen, pénzügyileg átlátható szelete a facebookos hirdetések világa, amiről a Meta rendszeresen közzétesz adatokat. Ezekből az adatokból pedig az látszik, hogy rég nem látott mennyiségű pénzt égetnek el mostanában hirdetésekre a kormány üzeneteit sulykoló közösségi médiás csatornák. A legfontosabb ilyen csatorna a Megafon, aminek az elmúlt 30 napos számlája (március 10. és április 8. között) a Meta Ad Library adatai szerint

Harmincmillió forintot költött a CÖF a Dead Kennedystől lopott plakát kampányára

Idén először hirdetett online a kormányzati üzeneteket köztéri plakátokon terjesztő Civil Összefogás Fórum (CÖF), ráadásul nem aprópénzen: az óriásplakátokon is látható „Megvették őket kilóra” kampány egyetlen videójára összesen mintegy 30 millió forintot költöttek a Facebookon és a Google-ön a hirdetés teljes időtartama alatt, március 17–25. között, olvasható a Political Capital elemzésében.

Márki-Zayék feljelentést tettek a CÖF-nek juttatott pénzek miatt

A Mindenki Magyarországa Mozgalom feljelentést tett különösen jelentős vagyoni hátrányt okozó költségvetési csalás és különösen jelentős értékre elkövetett pénzmosás bűncselekmények elkövetésének gyanúja miatt.

A DK Pintértől tudakolja: törvényes-e, hogy a Békemenetre faluprogramos buszokkal vitték a résztvevőket?

A DK a belügyminiszterhez és a kancelláriaminiszterhez fordul, hogy megtudja, törvényes volt-e, hogy a Békemenetre önkormányzati és faluprogramos buszokkal szállították a résztvevőket – áll a párt közleményében.

CÖF-reakció a békemenetes buszoztatásra: Gyurcsány, ALTUS, Czeglédy

Ahogy azt mi is megmutattuk a szombati békemenet-közvetítésünkben: rengeteg busszal, szervezetten szállították az embereket vidékről, a buszokon CÖF-logós információs papírok voltak. A buszok aztán megtöltötték a Rákóczi út, a Kossuth Lajos utca, de még a Nagykörút egyes részeit is. A Demokratikus Koalíció ma sajtótájékoztatót tartott a témában: azt követelték a Civil Összefogás Fórumtól, hogy hozzák nyilvánosságra a futballakadémiák, önkormányzatok és kistérségek azon buszainak bérleti szerződéseit, amelyekkel embereket szállítottak a Békemenetre.

A CÖF-öt, a Mediaworkst és Schmidt Mária családi érdekeltségét is támogatta az állami Magyar Fejlesztési Bank

A CÖF-öt, a Mediaworkst és Schmidt Mária családi érdekeltségét is támogatta az állami Magyar Fejlesztési Bank, valahogy elfelejtettek erről beszámolni. Az MFB az után tette ki a kifizetések listáját a honlapján, hogy a korrupcióellenes K-Monitor adatigénylésben hívta fel rá a figyelmet, hogy a közérdekű adatokat már 2016 vége óta nem tette közzé, bár ezt törvény írja elő. Az MFB egyesületek támogatására, alapítványok feladatellátására, és a banki alkalmazottak „oktatási, kulturális és sporttevékenységét segítő szervezetek” támogatására adhat ilyen, a „nem alapfeladatai ellátására” fordított támogatásokat.
Találatok: [8]  Oldalak:   1