language

Kulcsszavak:

klientúra highlight_off

Intézmények:

MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt. highlight_off

Kapcsolódó szervezetek:

MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.

A MOL (Magyar Olaj- és Gázipari) Nyrt., más néven MOL-csoport, egy magyar multinacionális olaj- és gázipari vállalat, melynek székhelye Budapesten található. 2001 óta a MOL elnök-vezérigazgatója Hernádi Zsolt, aki ellen 2013-ban vesztegetés miatt vádat emelt a horvát ügyészség korrupció és szervezett bűnözés elleni igazgatósága.

2021 a MOL és a magyar állam közös vagyonkezelő alapítványt hoztak létreMol-Új Európa Alapítvány néven, amely azóta is évente jelentős osztalékot realizál. Az alapítvány létrehozása hasonló a korábbi közfeladatot ellátó magánalapítványok modelljéhez.

2023-tól a cég leányvállalata, a MOHU Mol Hulladékgazdálkodási Zrt. végzi a hulladékkezelést 35 éves koncessziós szerződés keretében.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [89]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9   >  >>

A gyengéd kényszertől a lekötözős erőszakig: ezek a cégek félhetnek a GVH új fegyverétől

A GVH nem fogja új jogköréből kifolyólag kapásból eladatni a SPAR-t Tiborcz Istvánnak, de sokan tarthatnak minimum puha beavatkozásoktól. A nagy kiskermultik is akár, ahogy a teljes élelmiszeripar, az üzemanyag-kereskedők, a telekomcégek, vagy épp a cementgyártók. A legtöbb félnivalója alighanem Bige Lászlónak van.

Téli táborra 100 millió forintot, rendezvényekre 600 milliót költött az MCC

Nyilvánosságra hozta a Direkt36 a Mathias Corvinus Collegium beszerzési és kifizetési számait.

Hova tűnt 15 milliárd forint a magántőkealapból, amelyet Tiborczék alapkezelője menedzsel?

A Főnix Magántőkealapba 50 milliárd forint közpénzzel szállt be az állam, mégis titkolóznak.

Az Orbán-kormány 6750 euróval sunnyogott be a nagy spanyol vonatbizniszbe

A magyar állam szűk 7 ezer euróért szerzett 45 százalékos tulajdonrészt a spanyol Talgo vonatgyártó felvásárlására létrehozott projektcégben, de ennél minden bizonnyal nagyobb szerepet vállalna, mert a projektcég felügyelőbizottságába beült a Nemzeti Tőkeholding egyik igazgatója. A többségi tulajdonos a Szalay-Bobrovniczky Kristóf hadügyminiszter által gründolt, jelenleg egy magántőkealap által tulajdonolt Magyar Vagon-csoport, amelybe a kormány a MÁV járműgyártó és -javító kapacitásait privatizálta, és amelynek még 500 kocsit kell leszállítania az oroszokkal közösen elkezdett egyiptomi megrendelésből. Madrid az Orbán-kormány oroszbarátsága miatt nem akarja engedélyezni a stratégiai vállalatnak számító Talgo felvásárlását.

A NER titkolózó milliárdosai újabban nem bizalmi, hanem alapítványi vagyonkezelőknél rejtik el a pénzüket

Dúsgazdag üzletemberek tucatjai alakítottak vagyonkezelő alapítványokat az elmúlt hónapokban, akik szoros kapcsolatban állnak az Orbán-rendszerrel. A trendi alapítványi megoldás a bizalmi vagyonkezelőknél is jobban védi a magánszférát.

Habony Árpád ügyvédjével erősít a spanyol vonatgyárra is pályázó társaság

A Ganz-MaVag Europe jól be van kötve a kormányhoz és a NER ismert figuráihoz.

Új feladatot kapott a Mol vagyonkezelőjének leányvállalata

A változások a Dunakeszi Járműjavító tulajdonosát is érintik.

Budapest NER-port: Orbánnak személyesen fontos, a haveroknak nagy üzlet lehet a repülőtér megszerzése

A kormány annyira meg akarja szerezni a budapesti repülőteret, hogy szavazatelsőbbségi és egyéb különleges jogokat is kész volt átengedni azoknak a befektetőtársaknak, akik hozzásegítik ehhez. Ha eljutnak a szerződésig, Orbán Viktor barátai újabb üzletekhez jutnak.

A menedzsment illusztris, a tulajdonos titkos: itt a magyar vasútijármű-gyártás új cége

A társaság több szálon kötődik Mol-vezetőkhöz, illetve az olajcég egy 10%-os tulajdonosához.

Érik a vasúti privatizáció terve, a NER-milliárdosok pedig már dörzsölhetik a tenyerüket

Az autópálya-üzemeltetéshez hasonlóan koncessziós megoldással vonhat be tőkét a kormány a vasútfejlesztésbe. A vasút magánosítására készült ötletbörzének egy szűk kör lehet a nyertese.
Találatok: [89]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9   >  >>