Intézmények: |
|
Lapok: |
Telex
Találatok: [6] Oldalak: 1
Balásy Gyula cégeinek legalább 85 milliárd forintnyi munkát adott az állami országimázs cég
Elhúzódó pereskedés után jogerősen is pert nyert a K-Monitor a Visit Hungary nevű állami országimázs cég ellen, amelyet a kampányrendezvénynek használt „Hacacáré” koncertekkel és az augusztus 20-i karnevál és tűzijáték költségeinek titkolásával ismerhetett meg a nyilvánosság.
Balásy Gyula
Guller Zoltán
Brightly Kommunikációs Ügynökség Kft.
Lounge Design Kft.
Lounge Event Kft.
Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ)
MEDIATOR GROUP Kft.
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
New Land Media Kft.
p2m Consulting Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Roxer Kommunikációs Ügynökség Kft.
Visit Hungary Nemzeti Turisztikai Szervezet Nonprofit Zrt.
Visual Europe Group Kft.
adatigénylés
állami/önkormányzati szerződések
átláthatóság
klientúra
közbeszerzés
PR
rendezvényszervezés
támogatás
túlárazás / pénznyelő
A kormány kedvenc cégei tavaly is aranybányának bizonyultak
A legtöbb ismert NER-es cég, legyen szó építőiparról, kaszinóról, kommunikációról, vagy idegenforgalomról, már közzétette a tavalyi éves beszámolóját. Ezúttal nem panaszkodhat senki, bár a magas inflációnak megfelelő növekedést azért nem mindenki tudta hozni.
Mészáros Lőrinc
Tiborcz István
BDPST Group
Hunguest Hotels Zrt.
Lounge Design Kft.
LVC Diamond Kft.
New Land Media Kft.
Opus Global Nyrt.
R-Kord Kft.
RM International Zrt.
Talentis Agro Zrt.
V-Híd Vagyonkezelő Kft.
West Hungária Bau (WHB) Építő Kft.
építőipar
klientúra
közbeszerzés
média
mezőgazdaság
szerencsejáték
vasút
vendéglátás
Nem számol el a Rogán-minisztérium a bombás plakátrengeteggel, pedig idén megdőlhetett az állami hirdetési rekord
„Őrizzük meg Magyarország békéjét és biztonságát”, „Védjük meg a gyerekeinket” és „A brüsszeli szankciók tönkretesznek minket” – 2022-ben ezek az üzenetek lepték el az ország utcáit kormányzati plakátok formájában, tévéreklámokban, Facebook-bannerekben és YouTube-videókat megszakító kisfilmekben. A Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda – ami a kommunikációért is felelős – a válsággal nehezített évben is közel 30 milliárdot költött el csak ilyen hirdetésekre őszig, azt pedig többszöri kérdésre sem árulják el, hogy a minisztérium év végi költéseivel meddig nőnek ezek a költségek.
5 hónap alatt 28 milliárdot költött Rogán a kormány kommunikációjára
28 milliárd forintba kerültek a kormány hirdetései decembertől áprilisig, derítette ki a K-Monitor. A New Land Média, vagyis Balásy Gyula cége kapta ezúttal is a kormánypropaganda előállítására szóló megbízást, már 2019-ben is 70 milliárd forintnyi közpénz landolt nála. A Miniszterelnöki Kabinetiroda, vagyis a Rogán Antal által kötött szerződéseket is a lap hozta nyilvánosságra. Ebből kiderült, hogy
A Magyar Turisztikai Ügynökség 10,86 milliárd forintból működik idén
A Kommentár Alapítvány éves működési költsége 300 millió
A Kommentár ingatlanaira is közel 3 milliárdot juttattak
A Batthány Lajos Alapítvány tavaly december végén 3,4 milliárdot kapott, idén április hatodikáig 279860000 járt nekik, hogy elérje az alapító okiratban meghatározott célokat.
A Batthyány Lajos Alapítvány támogatásai
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Batthyány Lajos Alapítvány
Kommentár Alapítvány
Lounge Design Kft.
Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ)
Miniszterelnöki Kabinetiroda
New Land Media Kft.
hirdetés
klientúra
PR
támogatás
vagyonátadás / közérdekű alapítvány
A NER rátelepszik a videójátékosokra is
Az esporttól a gémer magazinokig: az utóbbi időben felgyorsult a videójátékos cégek közeledése a kormányközeli szereplők felé. A piac egyre növekszik, és előbb-utóbb komoly pénzeket mozgat majd meg. A történetben más területekről ismerős cégek nevei is felbukkannak.
Czupy Dániel
Fabó György
Mocsai Norbert
Tischler Márk
Antenna Hungária Zrt.
Atmedia Kft.
BestByte
Egymillióan a Magyar Esportért Egyesület
Esport1 Kft.
Lounge Design Kft.
Magyar E-sport Szövetség (Hunesz)
Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ)
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
New Land Media Kft.
OTT-ONE Nyrt.
Trendency Online Zrt.
Valton-Sec Zrt.
Wolf Health Kft.
informatika
klientúra
közbeszerzés
A nagy raktárkoncerttrükk: segítségbe csomagolt NER-nyomulás
Hetek óta zajlanak a raktárkoncertek, amelyekkel a Covid-járvány miatt nehéz anyagi helyzetbe került könnyűzenei iparágat próbálja segíteni a kormány.
A lebonyolítás körül megmagyarázhatatlan furcsaságok vannak, például a helyszínt, a felvételeket sorsát, a pénzelosztást vagy épp a programról szóló NER-es belső döntéshozatalt illetően.
Mivel ez a program a közvélemény szeme előtt zajlik, most jól látszik, hogy az állam hogyan téríti el a piaci alapú rendezvényszervezést a NER-cégek felé, és hogyan rendeli alá a szakmai kérdéseket a területszerzésnek.
A kulcsszereplő a területen még újoncnak számító, de máris tízmilliárdokkal kitömött állami Antenna Hungária és egy vele együttműködő, egyre növekvő magáncég.
Találatok: [6] Oldalak: 1