Intézmények: |
Kapcsolódó szervezetek: |
Találatok: [2] Oldalak: 1
Választási kampány nélkül kevesebb jut propagandára, de az a „megfelelő” helyekre
Harmadára csökkent az állami reklámköltés a tavaszi parlamenti választás után, de az eloszlása semmivel sem lett demokratikusabb: több mint 80 százaléka kormányközeli médiumokhoz került.
Kormányzati tájékoztató kampányok (2012-)
Balásy Gyula
Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt.
Hold Reklám Kft.
Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA)
Mediaworks Hungary Zrt.
Miniszterelnökség
Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)
New Land Media Kft.
Publimont Kft.
Radio Plus Kft.
Szerencsejáték Zrt.
TV2 Média Csoport Zrt.
átláthatóság
gazdálkodás
háttér
hirdetés
infografika
klientúra
média
támogatás
túlárazás / pénznyelő
Segítünk Fónagy Jánosnak válaszolni az állami hirdetésekről szóló kérdésekre
A szocialista Mesterházy Attila a 444.hu tudósítása szerint írásban tett fel három kérdést a nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli miniszternek, Bártfai-Mager Andreának egyes állami cégek hirdetési gyakorlatáról. Mesterházy azt szerette volna megtudni, hogy mennyit költött hirdetésekre a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő, a Szerencsejáték Zrt. és a Magyar Villamos Művek (MVM)? Fónagy János államtitkár azt mondta, hogy a kormány nem tudja, mennyit költenek egyes állami cégek hirdetésre. Ez elég baj, de segítünk.
Találatok: [2] Oldalak: 1