language

Kulcsszavak:

hirdetés highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [914]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Ughy Attila: Diktatúrákban van olyan, ahogyan Szaniszló kampányol + videó

„Illegális kampányfinanszírozás" feliratú plakátokkal ragasztotta át a XVIII. kerületi Fidesz–KDNP Szaniszló Sándor választási plakátjait. Ughy Attila szerint a DK-s városvezetőt a Fővárosi Választási Bizottság eltiltotta a tevékenység folytatásától. Szaniszló pedig nem reagált a Magyar Nemzet megkeresésére.

Újabb rekord: kétmilliárd forint felett a Megafon facebookos hirdetési számlája

A Megafon központ 2020 nyarán alakult, saját meghatározása szerint azért, hogy „profi Facebook-harcosokat képezzen ki”, akik aztán a közösségi médiában terjesztik a konzervatív eszmét, ellenállva a „liberális véleménydiktatúrának”. Ebből a gyakorlatban az lett, hogy rengeteg – és elég homályos eredetű – hirdetési pénzzel tolják meg a támogatott influenszereik facebookos posztjait, amelyek tartalmilag minden esetben 100 százalékosan egybevágnak a Fidesz-propaganda éppen aktuális mondanivalójával.

Az EU négy legdrágább youtube-os politikai hirdetési kampányából hármat a Fidesz és a CÖF futtatott áprilisban

Ha valaki az elmúlt hetekben sokat nézett YouTube-videókat, és az az érzése támadt, hogy a reklámszünetekben a csapból is a Fidesz üzenetei folynak, nem képzelődik: mint a Google Ads Transparency Center áprilisi összesítéséből kiderül, európai szinten is kiemelkedő hirdetési kampányt vezényelt le a Fidesz és a kormányhoz közeli Civil Összefogás Fórum (CÖF). Az egész EU összes politikai reklámja közül (ez több mint 13 ezer videós hirdetést jelent) áprilisban magyar volt a legdrágább, a második legdrágább, és a negyedik legdrágább is.

Hirdetésben tájékoztat Szentkirályi Alexandra arról, hogy nem randevúzna Karácsony Gergellyel

Egy Karácsony Gergelyhez hasonló emberrel nem randevúzna – ezzel viccelődött nemrég Szentkirályi Alexandra, a Fidesz főpolgármester-jelöltje nemrég a kormánypárti megmondóember, Bayer Zsolt műsorában. Ezt a részt annyira szellemesnek gondolhatták Szentkirályiék, hogy az ebből készült rövid videót fizetett hirdetésben reklámozzák Facebookon és Instagramon is, és már több százezer forintot költött el rá a Fidesz április 26. óta – vette észre a Magyar Hang.

Hadházy szerint felesleges és túlárazott felmérésekre kötött szerződést a Diákhitel Központ Magyar Péter vezetése alatt

Soha el nem készült tanulmányokról és a megkérdőjelezhető árazású közvélemény-kutatásokról írt Hadházy Ákos független képviselő a Facebook-oldalán, miután kikérte azokat a szerződéseket, amelyeket Magyar Péter irányítása alatt kötött a Diákhitel Központ. Magyar Péter korábban azt állította, hogy a Diákhitel Központnak durván túlárazott szerződéseket kellett kötnie Balásy Gyula cégeivel, részben emiatt jött el onnan 2022-ben. A nyilvánosan elérhető adatok alapján Balásy cégei, a New Land Media Kft. és Lounge Design Kft. 2018 és 2023 között 1,1 milliárdért szerződtek a Diákhitel Központtal.

A Meta adatbázisa szerint önkormányzati pénzből kampányol Zugló MSZP-s polgármestere, az önkormányzat szerint ez csak tévedés

„Számomra Zugló az első! Legyen szó Zugló építéséről, zöld jellegének erősítéséről, a közbiztonság javításáról vagy az egészségügyi rendszerünk fejlesztéséről, egyetlen dolog biztos: közösen fogunk dolgozni Zugló jövőjén. Arra kérem most Önöket, hogy támogassanak aláírásukkal a közelgő önkormányzati választásokon, hogy folytatni tudjuk a közös munkát Zuglóért” – írja Horváth Csaba zuglói polgármester abban a facebookos hirdetésben, amelyet a Meta adatbázisa szerint a zuglói önkormányzat finanszírozott.

Belépés Támogatás Harminc nap alatt 200 millió forintot költött facebookos hirdetésekre a Megafon

Jelentős összegeket költ el a Megafon központ a kegyelmi botrány és Magyar Péter színre lépése óta: nemrég írtuk, hogy a havi költési számlájuk 143 millió forint volt – és ez most csak még tovább emelkedett. Az aktuális adatok szerint ugyanis március 21. és április 19. között összesen 199 403 631 forintot költöttek a Megafon-influenszerek hirdetéseire, szám szerint 348 darabra.

NER-es infláció: Rogánék 17,6 százalékos áremelést engedélyeztek a Balásy-cégbirodalomnak

Magyar Péter nemrég arról beszélt, hogy a Rogán-féle propagandagyár fő beszállítójának túlárazását tapasztalta évekkel ezelőtt, a Diákhitel Központ vezetőjeként, a Szabad Európa dokumentumok alapján mutatta be az állami szektor kommunikációjára felkent csoport trükkös árazási gyakorlatát, Polt Péter legfőbb ügyész pedig nyomozást indított az üggyel kapcsolatban. A főszereplő, Balásy Gyula cégcsoportja közben a tavalyi inflációnak megfelelő áremelésre kapott engedélyt a Nemzeti Kommunikációs Hivatallal kötött szerződésének megfelelően.
Találatok: [914]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>