Megújítjuk a sajtóadatbázist. Mondd el, milyennek szeretnéd!
language

Lapok:

24.hu

A 24.hu mögött álló Central Médiacsoport Zrt. Magyarország egyik vezető médiavállalata. 2014-ben Varga Zoltán vállalkozó megvásárolta a finn tulajdonú Sanoma Media Budapest Zrt.-t. A Cégbíróság 2014. augusztus 31-i hatállyal Central Médiacsoport Zrt. néven jegyezte be az új onine és print médiavállalatot. 2018. május 15-től Mészáros Kinga vette át Varga Zoltántól a Central Médiacsoport vezérigazgatói feladatait. A tulajdonos, Varga Zoltán ettől kezdve az igazgatóság elnökeként vesz részt a munkában. A 24.hu-t a Central Digitális Média Kft. adja ki, a portál főszerkesztője Szigeti Péter.

A 24.hu mögött álló Central Médiacsoport Zrt. Magyarország egyik vezető médiavállalata. 2014-ben Varga Zoltán vállalkozó megvásárolta a finn tulajdonú Sanoma Media Budapest Zrt.-t. A Cégbíróság 2014. augusztus 31-i hatállyal Central Médiacsoport Zrt. néven jegyezte be az új onine és print médiavállalatot. 2018. május 15-től Mészáros Kinga vette át Varga Zoltántól a Central Médiacsoport vezérigazgatói feladatait. A tulajdonos, Varga Zoltán ettől kezdve az igazgatóság elnökeként vesz részt a munkában. A 24.hu-t a Central Digitális Média Kft. adja ki, a portál főszerkesztője Szigeti Péter.

Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [2017]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

Lezárták, majd újraindították a nyomozást a csokonyavisontai fürdő eladása ügyében

Korábbi cikkünk nyomán írásbeli kérdéssel fordult Polt Péter legfőbb ügyészhez a csokonyavisontai termálfürdő eladásának ügyében Vadai Ágnes (DK) országgyűlési képviselő. Arra volt kíváncsi, folytat-e vizsgálatot az ügyészség a gyógyfürdővel kapcsolatban, melynek során a rossz állapotú, de így is százmilliókat érő termálfürdőt üzemeltető cég rendkívül előnyös konstrukcióban, áron alul vándorolt egy győri fideszes önkormányzati képviselő családi cégéhez.

A Plázs Siófok vezetőjét rangsorolta elsőnek a kormányhivatal a lómenhely legelőire

A Plázs Siófok nevű szórakozóhely vezetőjét, Barna Györgyöt hozta ki első helyre a Somogy Vármegyei Kormányhivatal az elővásárlási jogosultak közül, így övé lehet az ország egyetlen lómenhelyének, legelőinek túlnyomó része, összesen 31,8 hektár a Balaton melletti Töreken.

Egy svájci alapítványtól is kapott közel 900 millió forintot az ellenzéki propagandalap kiadója a választás előtt

A Magyarországra érkező külföldi támogatások összege meghaladta a 4 milliárd forintot – derül ki az Országgyűlés nemzetbiztonsági bizottságának honlapján publikált jelentésből, melyet a Nemzeti Információs Központ (NIK) készített el.

EKF: Balatonalmádi polgármesterének cége százmilliókat nyert a program pályázatain

Fabó Péter, balatonalmádi polgármestere és Navracsics Tibor, a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa programért felelős kormánybiztosa szerint sem összeférhetetlen, hogy előbbi cége többször is nyert a Veszprém-Balaton 2023 Zrt. közbeszerzési pályázatain, miközben a balatonalmádi önkormányzat tulajdonosa is a zrt.-nek.

Több mint három év alatt nem jutottak gyanúsítotti kihallgatásig a Hosszú Katinka-cég Duna Aréna-használata ügyében

Még mindig nem tudni, lehet-e egy vállalkozásnak szerződés nélkül jogszerűen használni egy állami létesítményt.

Két gyanúsítottja van a méregdrága hókotrásnak

Az egykori Emberi Erőforrások Minisztériumának háttérintézmény, a Türr István Képző és Kutató Intézet (TKKI) drága hóeltakarítási ügyéről kérdezte a legfőbb ügyészt Hadházy Ákos. A független képviselő arra volt kíváncsi, hogy áll az évek óta húzódó nyomozás a hó- és síkosságmentesítés túlárazása ügyében.

Közpénzen fizették be az Egyenes Beszédbe a polgármestert, összesen nyolcszor – állítja az ellenzéki hivatal

A XVIII. kerületi önkormányzat szerint a DK-s Szaniszló Sándor többször is egy több millió forintos szerződés keretében járt az Egyenes Beszédben, ahol tavaly ő volt a legtöbbször szereplő kerületi polgármester. Az ATV tagadja, hogy pénzért hívnak vendégeket a műsorba.
Találatok: [2017]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>