language

Kulcsszavak:

média highlight_off
Találatok/oldal: Listázási sorrend:
Találatok: [2258]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>

A nemzetközi választási megfigyelők megtévesztésnek nevezték Szentkirályi Alexandra választás előtti visszalépését

Bemutatta a magyar önkormányzati választásról szóló előzetes jelentését a Választási Megfigyelő Szervezetek Európai Hálózatának (ENEMO) a 2024-es magyar önkormányzati választásokat megfigyelő nemzetközi missziója. Mint Pierre Peytier, a szervezet képviselője elmondta: a választási folyamat minden aspektusát megfigyelték, így a kampányt, a kampányfinanszírozást, a médiakörnyezetet, több szavazóhelyiségben pedig a szavazás folyamatát.

A választási bizottság vizsgálja a Kecskeméti Lapok Kft. különszámát

Cikkünk után a Szövetség a Hírös Városért Egyesület és a Válasszon Jövőt! Kiskun Lokálpatrióta Egyesület kifogást jelentett be a Kecskeméti Lapok Kft. múlt héten megjelent, „Szívvel lélekkel Kecskemétért – Képes önkormányzati hírlevél, 2024” című kiadványa ügyében.

Újabb nap, újabb pereket vesztett Orbán Viktor

Az Rtl.hu szerkesztősége nyerte kedden a Fővárosi Törvényszéken azt a bírósági pert első fokon, amelyet Orbán Viktor indított a hírportál ellen – írja a Media1. A lap szerint Orbán keresetét nem találta alaposnak a bíróság, ezúttal is a perköltség 100 százalékának megfizetésére kötelezte a bíróság.

Fényűző ingatlanokat vett Dubajban egy cég, amely mögött a Matolcsy-kör tűnik fel

„A One at Palm Jumeirah az elegancia és az exkluzivitás teljesen újragondolt megközelítése. […] A művészi tervezés valódi mesterműve, és a luxus életmód csúcspontja minden tekintetben.” Ezt írja honlapján az Omniyat nevű ingatlanfejlesztő cég arról a 25 szintes felhőkarcolójáról, amely az Egyesült Arab Emírségekben, Dubaj híres pálmafa alakú szigetén, a szigetre vezető autóút közelében nyúlik az égbe. Az Omniyat szerint ennek az ikonikus épületnek a lakói a „világ legexkluzívabb klubjába” kapnak tagságot, és a „legteljesebben megélt életet ünnepelhetik” One at Palm Jumeirah-beli rezidenciájukban.

Az EU négy legdrágább youtube-os politikai hirdetési kampányából hármat a Fidesz és a CÖF futtatott áprilisban

Ha valaki az elmúlt hetekben sokat nézett YouTube-videókat, és az az érzése támadt, hogy a reklámszünetekben a csapból is a Fidesz üzenetei folynak, nem képzelődik: mint a Google Ads Transparency Center áprilisi összesítéséből kiderül, európai szinten is kiemelkedő hirdetési kampányt vezényelt le a Fidesz és a kormányhoz közeli Civil Összefogás Fórum (CÖF). Az egész EU összes politikai reklámja közül (ez több mint 13 ezer videós hirdetést jelent) áprilisban magyar volt a legdrágább, a második legdrágább, és a negyedik legdrágább is.

Füstöltek a szavazógépek: a mini-Dubaj beruházásról és ügyészségi iratokhoz való hozzáférésről is döntött a parlament

Füstöltek a szavazógépek az Országgyűlésben kedd délelőtt, a képviselők döntöttek: a rákosrendezői beruházást is megalapozó államközi megállapodásról, arról, hogy a jövőben az igazságügyi miniszter hozzáférést kaphat a bírósági és ügyészségi határozatokhoz, de eldőlt az is, hogy az állam kisajátít tíz józsefvárosi ingatlant, és a Nemzeti Közszolgálati Egyetemnek adja azokat.

Hirdetésben tájékoztat Szentkirályi Alexandra arról, hogy nem randevúzna Karácsony Gergellyel

Egy Karácsony Gergelyhez hasonló emberrel nem randevúzna – ezzel viccelődött nemrég Szentkirályi Alexandra, a Fidesz főpolgármester-jelöltje nemrég a kormánypárti megmondóember, Bayer Zsolt műsorában. Ezt a részt annyira szellemesnek gondolhatták Szentkirályiék, hogy az ebből készült rövid videót fizetett hirdetésben reklámozzák Facebookon és Instagramon is, és már több százezer forintot költött el rá a Fidesz április 26. óta – vette észre a Magyar Hang.
Találatok: [2258]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >  >>