language

Kocsis Máté tételesen cáfolja Pikó András vádjait

Egy probléma van, hogy Pikó András mellett nem dolgozik olyan szakember, aki megértené a taotámogatások rendszerét. Visszaélésről szó sem volt, ezért ügy sem lesz – reagált Kocsis Máté, a Fidesz parlamenti frakciójának vezetője Pikó András józsefvárosi polgármester okirathamisítási és csalási vádjaira. A baloldali helyhatósági vezető feljelentést tett a rendőrségen, majd közösségi oldalán közzétett posztjában azt sugallta, hogy Józsefváros korábbi polgármestere és bizalmasa csalást követhetett el a káptalanfüredi gyermektábor építésénél.

Rárepült a „régmúlt” a főváros vagyonára: újra akcióban Puch, Baja és a Mesterházy-kör

Az MSZP két robotosa, Puch László volt pénztárnok és Baja Ferenc választmányi elnökhelyettes azt próbálja elérni a főpolgármesteri vezetésnél, hogy 2036-ig garantáltan az ő cégük rendelkezzen a budai Vár és a Citadella közötti patinás tabáni teniszteleppel, elitklubbal – tudta meg a Válasz Online. A múlt beköszöntének egyéb jelét is észleltük Budapesten: a néhai SZDSZ Mesterházy Ernője által alapított Future-cégcsoport hirtelen a DK-s portfólióba tartozó Fővárosi Állat- és Növénykert egyik legfőbb beszállítójává avanzsált.

Schadl ügyvédje a büntetőeljárás felfüggesztését kérte a Fővárosi Törvényszéktől

Az Index értesülése szerint a Schadl–Völner-per I. rendű vádlottja, Schadl György, a Magyar Bírósági Végrehajtói Kar volt elnöke és a XVII. rendű vádlottja, Schadl-Baranyai Helga képviseletében Gellér Balázs irodavezető ügyvéd indítványt terjesztett elő a Fővárosi Törvényszéknél, hogy az eljárás felfüggesztése mellett forduljon az Alkotmánybírósághoz. Lapunk úgy tudja, az indítvány szerint az eljárás öt olyan alapjogi sérelmet vetett fel, amelyeknek megállapítására és megoldására az Alkotmánybíróságnak van hatásköre.

1,6 milliárddal drágult a Budapest–Belgrád-vasútvonal, ami épp nem is épül

Újabb, összesen 1,6 milliárd forinttal pótolták ki a Budapest–Belgrád-vasútvonal projektet – derült ki a hétfői esti Magyar Közlönyből. A beruházás összköltsége már így is meghaladja az eredetileg tervezett 750 milliárdot.

Guruló kampánypénzek: kis ládika, nagy doboz vs OTP

Kis adománygyűjtő ládikák és nagyobb dobozok, mikroadományok, gazdag magyarok, akik euróban tartják a pénzüket, valamint külföldiek – minden és annak az ellenkezője is elhangzott már Karácsony Gergelyék magyarázkodásaként, az 506 millió forintnak megfelelő, döntő részben euróban és angol fontban összegyűlt kampánypénz kapcsán. A nyilatkozatokat összevetettük a tényekkel.

1500 eurónyi megvesztegetést követelt, a végén már lejt is elfogadott a két korrupt határrendész

A nigériai csalók ellen kifejlesztett Rescam alkalmazás vagy a magát mindenfelé scamek és spamek elleni csúcsra járató James Veitch tárgyalása technikája elbújhat a „német honosságú tehergépkocsival” az ártándi román-magyar határátkelőn tavaly októberben Romániába „átlépésre jelentkező személyek” tárgyalótechnikája mellett.

A NAV deríthet fényt Karácsony pénzemberének eltitkolt millióira

Nyomozás indulhat Karácsony Gergely bizalmi embere, Perjés Gábor valótlan tartalmú vagyonnyilatkozataival kapcsolatban – tudta meg a Magyar Nemzet. Az ügyben egy magánszemély fordult a hatósághoz azután, hogy megírtuk, a párbeszédes politikus több millió forintnyi jövedelmet titkolhatott el.

185 milliót fizetett ki az állam egy KDNP-s képviselő gombatermesztő üzemére, ami két és fél év alatt sem épült fel

2020-ban kezdett gombatermesztő üzemet építeni európai uniós támogatás felhasználásával egy csákvári önkormányzati képviselő, de két és fél év alatt még a csarnok felhúzásáig sem jutottak el, noha a munkát már 2021 márciusában be kellett volna fejezni. A 277 millió forintos támogatással januárig kellene elszámolni a KDNP-s Zolnai Sándornak. A politikus azt állítja, a kivitelezővel támadt elszámolási vitája miatt áll a beruházás, de ennek részleteiről nem beszél.

Nem tudják befejezni a kínaiak a Budapest–Belgrád építését, és ez még súlyos tízmilliárdokba kerülhet nekünk

A Budapest–Belgrád-vasútvonal építésén Mészáros Lőrinc cégei és kínai partnereik vesznek részt. A pályaépítést végző Mészárosék most részben levonultak az építkezésről, mert át kellett küldeni a munkagépeket és a dolgozókat a szétrohadt Budapest–Győr-fővonal felújítására. A beruházáshoz kritikus biztosító- és vonatbefolyásoló rendszer kiépítését a kínai fél vállalta, de ők ezt egyszerűen nem tudják megcsinálni az európai szabványok szerint. Lehet, hogy még most kell majd hozzá új alvállalkozót keresni, de az is lehet, hogy végül ilyen nem is épül. A projekt költségei az infláció miatt elszálltak, egyáltalán nem látszik, honnan lenne pénz a vonatbefolyásoló rendszereket kiépítő új alvállalkozóra. A VSquare szerint a kínaiak felhagytak a munkával, és leállították a projekt finanszírozását is, miközben a helyzet odáig fajult, hogy Orbán Viktor őszi kínai útján próbálhatja meg személyesen rendezni a kínaiakkal.
Találatok: [56561]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7   >  >>