Megújult a K-Monitor sajtóadatbázisa. Mondd el a véleményed róla!
language

„Ahelyett, hogy a szoptatással foglalkozott volna, a Facebookot nyomkodta!”

Néhány héttel azután, hogy sürgősségi császármetszéssel világra jött harmadik kisfia, ezt a felháborodott posztot tette közzé R. egy zárt, szüléssel kapcsolatos tapasztalatok megosztására létrehozott Facebook-csoportban. Bár a fiatal nő végül nem fizette ki az állítása szerint tőle követelt pénzt, nem hagyta nyugodni a megalázó eset emléke.

Négyzetméterenként ötven fillérért bérel területet Kaposváron az alpolgármester-közeli cég

Borhi Zsombor, egykori kétszeres felnőtt világbajnok, Európa-bajnok kajakozó második ciklusát tölti Kaposvár alpolgármesteri székében. Ő Szita Károly főállású helyettese, s ebbéli minőségében sokszor emlegetik lehetséges utódjaként. A cég, amelynek 2007-től 2019-ig az egyik tulajdonosa volt, a Pretender Kft. nevet viseli, mely kifejezésnek az angol nyelvben az egyik jelentése „tettető”, „szimuláns”, a másik viszont „trónkövetelő”.

Az MVM repiköltéseiből pontosan látszik, hogy szivattyúznak ki milliárdokat egy állami cégből

Az mindenképp kedves a monopol helyzetben lévő állami áramcégtől, hogy ilyen ingyenes gyerekprogramokat szervez, még ha olyan bődületes sikert nem is tudtak elérni vele. Ezt képet árnyalja némileg, hogy az MVM 2019-ben több mint 500 millió forintot költött a Jégkalandra, ez 5500 korcsolyázóval számolva fejenként több mint 90 ezer forintos költséget jelent. A Jégkalandot természetesen a kormány kedvenc pénzszivattyúzó cége, a New Land Media Kft intézte.

A kispesti szocialista vállalkozó, aki a korrupciós botrány mögött áll

Somogyi László ismert építőipari vállalkozó a XIX. kerületben, volt felesége, Somogyi Lászlóné pedig a kispesti képviselő-testület tagja MSZP színekben. Somogyi László neve rendre feltűnik a kispesti önkormányzat korrupciós ügyeiben, illetve a cége, az Anildia Kft. neve is. Ez az egyetlen cég, amelyik hivatalosan Somogyi nevén van, ez azonban sorra nyeri el az önkormányzattól a megbízásokat, éves szinten több százmilliós értékben. Ez amolyan családi vállalkozás, a férj és a volt feleség egyaránt sokat tesznek azért, hogy nyereséges legyen a cég. Az együttműködés olyan harmonikusan zajlott, hogy a pár ugyan 2006-ban hivatalosan elvált, ennek ellenére

Egyre több pénzt és egyre gyorsuló ütemben éget el a kormánypropaganda

A Rogán-féle Miniszterelnöki Kabinet frissítte a kormany.hu-n a megkötött szerződéseinek a listáját. Most 2015 novembertől 2019 december végéig vannak bedátumozva és nagyon rövid szöveggel ellátva a megbízások.

Újabb milliárdok a Várra: most a Csikós udvarra költenek 5,8 milliárd forintot

Újabb munkákat kapott a Budai Várban a kormányközeli West Hungária Bau Kft. és a Laki Épületszobrász Zrt. párosa. A két cég már eddig is szépen kaszált az ott zajló építkezésekkel, most további nettó 5,8 milliárd forinttal gyarapodhatnak. A pénzből a Csikós udvar revitalizációját kell elvégezniük.

Bayer Zsolt börtönnel fenyegeti újságírónkat – újabb részletek arról, kinek adta el Bayerné titokban a vérplazmát

A magunk részéről éppen ilyen gondosságot várnánk el az OVSZ főigazgatójától, aki egyébként a jelek szerint pontosan odajutott a kutakodásban, ahova mi is: a cikkünkben közölt világpiaci ár a cseh és lengyel szinttel egyezik meg, a magyar viszont (78 euró/kg) elmarad ettől. A nyilvánossá nem tett szerződés miatt egyéb részleteket nem lehet megítélni.Foglaljuk tehát össze a Bayer Zsolt cikkéből kibogarászható állításokat: Az eredeti szerződésben szerepelt a hároméves meghosszabbíthatóság verseny nélkül. A szerződésben szerepelt az átruházhatóság egy harmadik cégre. Nem tudjuk viszont, hogy a magyar nemzeti vérkészlet egy részének értékesítéséről szóló szerződést ki ruházhatta át? Az OVSZ vagy a Vascular Plazma Kft.? Lehetett egy magáncégnek ilyen joga? Nem tudjuk, mert hiába kértük, nem adják ki a szerződést. Most nem két multi, hanem csak egy van a történetben, és van magyar cég a konzorciumban, de egy másik nevű. A tulajdonosok ugyanazok.

Most ne menjetek neki Schmidt Marinak!

Az elmúlt pár hónapban a korábbi főszerkesztő és helyettesei őszi távozása után egy sor újságíró, szerkesztő, fotós mondott fel a 168 Óránál. Közben olyan hírek érkeztek a nagy múltú hetilap háza tájáról, hogy több külsős szerzőnek tartoznak, a fizetések hónapokat csúsztak, felszámolási eljárások indultak a kiadó ellen. Mi zajlik a Fidesszel jó kapcsolatokat ápoló Egységes Magyarországi Izraelita Hitközséghez köthető lapnál? Mennyire szól bele a tulajdonos a szerkesztésbe? Miért gondolhatták azt egyes újságírók, hogy tabutéma a Jobbik és Schmidt Mária?
Találatok: [48946]  Oldalak:   1 2 3 4 5 6 7   >  >>