Bő egy hónap múlva már a Mol koncessziós cége kezeli a Magyarországon keletkező hulladékot. Egyik napról a másikra kell átállni, sok kérdés bizonytalan még. Nem tudni például, hogy a hulladékos cégeknél felhalmozott készletekkel mi lesz, a Mol mennyi fizet majd az értékkel bíró fém-, papír- és műanyaghulladékért.
Két belize-i cég, százmilliós adótartozásokban érintett izraeli-magyar pilóta és a lélegeztetőgépes üzlet egyik főszereplője áll a rejtélyes beruházás mögött.
A Pécsi Közigazgatási Bíróság másodszor is azt mondta ki, hogy nem lehet kikötőt létesíteni a Balatonföldvár Nyugati strandján. A döntést azzal indokolta a testület, a beruházás ellenkezik a Helyi Építési Szabályzattal. Úgy néz ki, győzhetnek a civilek.
Egy hobbirepülőgépe is van a korrupcióval vádolt Schadl Györgynek. A gépet akkor vehette, amikor a vád szerint százmilliós bevétele származott a korrupciós ügyekből.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) honlapján olvasható bejelentés szerint a Market Építő Zrt. alapító vezére, Scheer Sándor minősített többségi befolyása alatt lévő cég adja el a Sárváron luxushotelt építő kft.-ben meglévő üzletrészének a felét az Equilor Alapkezelő Zrt. által menedzselt alapnak.
A bevezető kampány tévés, rádiós és sajtómegjelenések mellett közterületi hirdetéseken is fut. A fúziókból létrejött pénzintézet külső PR-feladataiért a Goodwill Communications felel.
A volt igazságügyi államtitkár meghallgatásával folytatódott az utóbbi évek egyik legsúlyosabb korrupciós ügye, a Schadl–Völner-per tárgyalása a bíróságon kedden. Völner Pál továbbra is tagadja a kenőpénz elfogadását, szerinte ő csak segítőkész volt a végrehajtói kar vezetőjével.
Ma hallgatták meg a Fővárosi Törvényszéken Völner Pált, a Schadl György és 21 társa ellen zajló büntetőper II. rendű vádlottját. A hatvanéves expolitikus, akire az ügyészség nyolc év börtönt kér, 2010-21 között egy rövid megszakítással végig államtitkári poszton dolgozott, 2015-21 között az Igazságügyi Minisztérium parlamenti államtitkára, egyben miniszterhelyettes volt.
120 km/órás sebességre tervezték, Gödöllő és Aszód között mégis 90-nel ballagnak a vadiúj vonatok 8 hónappal az átadás után is. A 160 milliárd forintos projektben nem gyorsult a vonat a tervezett sebességre, a miértekről hallgat a Lázár János vezette minisztérium. Pedig az átadáskor az azóta menesztett Vitézy Dávid arról beszélt: a fejlesztésnek az volt a célja, hogy a szakaszon a vonatok gyakrabban közlekedjenek, az utasok pedig minőségibb körülmények között utazhassanak.
Aligha fogja segíteni az újságírók munkáját, hogy Mészáros Lőrinc is egyre jobban kedveli a magántőkealapokat és egyre több cégét tereli a titokzatos kasszák felügyelete alá.
Találatok: [
55593]
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 > >>